Hotel Arca di Pienza

8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Arca di Pienza voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Arca di Pienza in het Nederlands

Lijkt een leuk klein hotel, maar ...........

liannedekort
19-1-2011

1. Bedden zijn veel te hard

2. Parkeren kan openbaar tegenover het hotel. Daar staat een parkeermeter, maar dat is volgens eigenaresse Gloria niet nodig en je hebt ook geen vergunning nodig. Maar je krijgt dan dus wel een parkeerbon. Gloria belooft dit met de plaatselijke autoriteiten te regelen. Ongeveer een jaar later krijg je in Nederland alsnog een boete. Gloria heeft dus helemaal niets geregeld. Spreek je Gloria hier weer op aan, dan is ze niet thuis.

Perfect hotel

André Drissen
28-9-2009

Ook de tweede keer dat we er waren was bijzonder aangenaam. De eigenaresse, Gloria, zorgt er voor dat je je thuis voelt en niets is haar teveel. Heel fijn hotel dat uitstekend dienst doet als uitvalsbasis bij het ontdekken van het mooiste stukje Toscane (de directe omgeving van Pienza) Het hotel is nieuw en heel erg schoon en ook nog betaalbaar. Bovendien hebben alle kamers airco. Een echte aanrader dus.

Wij gaan er zeker weer terug in de toekomst.

Geweldig goed hotel

C. van Boxel
5-7-2007

Geweldig goed hotel. Klein hotel met qweinig kamers maar goed ge-accomodeerd. De service en de houding van het peroneel is fantastisch.

Ontbijt is goed. Bereikbaarheid is goed, vlak bij het oude, gezellige stadscentrum. Dit hotel is echt een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Arca di Pienza voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arca di Pienza in Pienza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arca di Pienza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arca di Pienza scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.