Appartement Podere Campiglia

ItaliëToscanePian di Sco

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Podere Campiglia voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 15 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 15 reviews
  • 8.9Inrichting
  • 9Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

15 Reviews over Podere Campiglia

• 10Leo en Carry Meijer05-06-2016

Fantastische vakantie.

Ik zou niet weten waar de eigenaren in tekort schieten. Altijd behulpzaam, iedere dag komen vragen hoe je dag was geweest en waar je bent geweest. Veel tips gekregen om andere dingen te gaan bekijken dan de doorsnee toerist. Als we dan toch 'n klein minpuntje moeten geven dan zou het binnen en buiten zitmeubilair iets comfortabeler mogen zijn.

• 10Laura05-09-2012

Ottimo

Siamo tornati per la quarta vola in questo splendido agriturismo, solo per rilassarci per il week end. I gestori,sono stati disponibili ma mai invadentii. E' stato un piacere tornare ed assaggiare i loro prodotti come l'olio, il vino e svariati tipi di birra. scegliete questo agriturismo se volete pace e tranquillità ..

• 10Laura05-09-2012

OTTIMO

Siamo tornati per la quarta vola in questo splendido agriturismo, solo per rilassarci per il week end. I gestori, sono stati disponibili e simpatici ma non invadenti. E' stato un piacere tornare ed assaggiare i loro prodotti come l'olio, il vino ...e la degustazione.sceglietelo se volete pace e tranquillità

• 8Lisa17-09-2011

Mooie plek op het boerenland!

Wij zijn net terug van ons verblijf op podere campiglia en hebben het er heerlijk gehad! Het is exact zoals een agriturismo hoort te zijn, je slaapt bij mensen op hun actieve boerderij. Het is dus heel wat anders dan een hotel en moet ook niet dezelfde service verwachten. Wij hebben genoten van de rust, de geluiden van de boerderij en hadden de luxe dat er geen andere gasten waren. De bedden zijn zoals vaak in Italie behoorlijk hard maar het appartement was ruim en ontzettend schoon. De bewoners van de boerderij en de gastvrouw waren ontzettend vriendelijk, we hebben er heerlijk gegeten en werden iedere dag verblijd met verse producten van de boerderij. Het is wel een plek voor rust en drukte en lawaai wordt niet gewaardeerd. Het is dan ook niet direct een plek voor gezinnen met jonge kinderen denk ik.

• 9Lizette20-08-2011

Fantastisch mooie plek!

Wij zijn zojuist terug gekeerd uit het prachtige Toscane, en hebben ook een geweldige fijne vakantie gehad. De plek overtrof onze verwachting. Over de eigenaren hebben wij ook niets onaardigs te melden, integendeel ze waren heel behulpzaam en aardig, regelmatig kwamen ze kleine attenties vers van het land brengen. Alleen maar prachtige natuur met inderdaad krekelgeluid(s' nachts heel rustgevend geen grapje)Wel is het appartement i.d erg gehorig. Maar dat is dan ook het enige nadeel, als je luidruchtige buren zou hebben.App. was heel smaakvol ingricht.Beddengoed heerlijk fris gewassen. Het was er gewoon fantastisch!

• 8Frank uit Helmond & gezin (kinderen van 10 en 13 jaar)31-07-2011

Zeer goed !

Over de ervaringen van 4 jaar geleden van Belgische gasten met bepaalde Duitsers (en de gasten daarvan) kunnen wij niet oordelen maar hun opmerking over industrie welke aldaar aanwezig zou zijn, maakt de rest van hun verslag uitermate ongeloofwaardig. Immers geen industrie in de nabije omgeving kunnen bespeuren. Het uitzicht is schitterend en het is een en al rust (tenzij je niet tegen het geluid van krekels kunt). Inpandig is het wel gehorig dus met je mede-gasten moet je het treffen. Erg jonge en/of drukke kinderen lijken mij geen genot voor de andere gasten. Eigenaren zijn behulpzaam maar niet opdringerig.

• 10gianna03-05-2010

tranquillissimo!!!!!

abbiamo trascorso una settimana di pace e tranquillità, godendo del sole e delle splendide passeggiate in mezzo alla natura, ci siamo svegliati con il canto degli uccellini, tornare alla realtà è stata dura! l'appartamento era veramento bello e confortevole, il giardino pieno di fiori è un paradiso... Da consigliare a chi cerca qualche giorno di relax!! e a veri amanti della natura....

• 10giulio28-02-2010

Un paradiso!!!

Abbiamo passato tre giorni di pace e tranquillità, in un paesaggio incontaminato a contatto con la natura, con grandi spazi verdi senza rumori e traffico! Ottima l'ospitalità dei proprietari e la cucina tipica, bellissimo l'appartamento con il camino a legna! Tanti i servizi offerti, dal centro benessere con una vasca idromassaggio strepitosa, messa a disposizione per me e la mia ragazza soltanto, alla degustazione, ai cavalli! speriamo di tornare prestissimo... Grazieee

• 7Ankie06-09-2009

Mooie locatie, echter gastvrijheid kan beter

De Podere is fantastisch gelegen en met prima faciliteiten. Echter door de aanwezigheid van een pas getrouwd frans stel wat had geklaagd over rumourige kinderen die een week eerder dan wij hier hadden verbleven, gooide roet in het eten. Je mocht niet duiken cq springen in het zwembad en zeker geen lawaai maken tussen 13:00 en 16:00 uur, want zij waren daar voor de rust. De gastvrouw reageerde zodanig op kinderen dat wij ons niet echt welkom voelden. We hebben de gastvrouw aangegeven dat je kinderen van 5 en 8 (en ook jongere die week aanwezig) niet de hele dag op een stoel kan zetten, maar dat ook zij vakantie heben. Uiteraard moet je rekening houden met de andere gasten, maar de gastvrouw sloeg erg door. Ook de beloofde toscaanse avond ging niet door omdat het die week te warm zou zijn (ca. 35C lijkt ons toch normaal in de tijd van het jaar in Toscane). Al met al hebben wij ons toch prima vermaakt, alhoewel ik de gastvrouw zou adviseren zich wat tactischer en gastvrijer op te stellen.

gaia, titolare, 28-11-2009

Helaas Campiglia is niet een boerderij en hebben alleen respect en wederzijdse verdraagzaamheid onder de gasten. we willen niet in te grijpen en wanneer de andere gasten te klagen, maar we moeten doen, voordat we altijd heel vriendelijk, maar helaas zijn we niet altijd gehoord. Onze instelling heeft een vrij hoog niveau van kwaliteit en is geschikt voor families beleefd en respectvol, en koppels die kiezen voor een rustige vakantie. over het diner hadden we gratis diner in de eerste week van verblijf voor de Heren Ankie en andere gasten en was heel erg aangename verrassing voor hen, zijn wij niet begrijpen waarom ze waren de tweede week een andere veeleisende zelfs als niemand 's had beloofd .. Maar goed, ik dank u voor signoi Ankie waardering voor de dienstverlening en de kwaliteit van de structuur

• 8nicole20-08-2009

Mooie agriturismo op een fantastische locatie

Geweldige vakantie gehad in Podere Campiglia. Mooi appartement, verzorgde tuin en zwembad. Alles netjes ingericht. De eigenaresse is aardig alleen niet al te vaak aanwezig voor als er vragen zijn. Een aanrader!

Appartement Podere Campiglia info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij