Appartement Podere Campiglia

11 reviews over Appartement Podere Campiglia in het Nederlands

Fantastische vakantie.

Leo en Carry Meijer
5-6-2016

Ik zou niet weten waar de eigenaren in tekort schieten. Altijd behulpzaam, iedere dag komen vragen hoe je dag was geweest en waar je bent geweest. Veel tips gekregen om andere dingen te gaan bekijken dan de doorsnee toerist.

Als we dan toch 'n klein minpuntje moeten geven dan zou het binnen en buiten zitmeubilair iets comfortabeler mogen zijn.

Mooie plek op het boerenland!

Lisa
17-9-2011

Wij zijn net terug van ons verblijf op podere campiglia en hebben het er heerlijk gehad!

Het is exact zoals een agriturismo hoort te zijn, je slaapt bij mensen op hun actieve boerderij. Het is dus heel wat anders dan een hotel en moet ook niet dezelfde service verwachten. Wij hebben genoten van de rust, de geluiden van de boerderij en hadden de luxe dat er geen andere gasten waren.

De bedden zijn zoals vaak in Italie behoorlijk hard maar het appartement was ruim en ontzettend schoon.

De bewoners van de boerderij en de gastvrouw waren ontzettend vriendelijk, we hebben er heerlijk gegeten en werden iedere dag verblijd met verse producten van de boerderij.

Het is wel een plek voor rust en drukte en lawaai wordt niet gewaardeerd. Het is dan ook niet direct een plek voor gezinnen met jonge kinderen denk ik.

Fantastisch mooie plek!

Lizette
20-8-2011

Wij zijn zojuist terug gekeerd uit het prachtige Toscane, en hebben ook een geweldige fijne vakantie gehad. De plek overtrof onze verwachting. Over de eigenaren hebben wij ook niets onaardigs te melden, integendeel ze waren heel behulpzaam en aardig, regelmatig kwamen ze kleine attenties vers van het land brengen. Alleen maar prachtige natuur met inderdaad krekelgeluid(s' nachts heel rustgevend geen grapje)Wel is het appartement i.d erg gehorig. Maar dat is dan ook het enige nadeel, als je luidruchtige buren zou hebben.App. was heel smaakvol ingricht.Beddengoed heerlijk fris gewassen. Het was er gewoon fantastisch!

Zeer goed !

Frank uit Helmond & gezin (kinderen van 10 en 13 jaar)
31-7-2011

Over de ervaringen van 4 jaar geleden van Belgische gasten met bepaalde Duitsers (en de gasten daarvan) kunnen wij niet oordelen maar hun opmerking over industrie welke aldaar aanwezig zou zijn, maakt de rest van hun verslag uitermate ongeloofwaardig. Immers geen industrie in de nabije omgeving kunnen bespeuren. Het uitzicht is schitterend en het is een en al rust (tenzij je niet tegen het geluid van krekels kunt). Inpandig is het wel gehorig dus met je mede-gasten moet je het treffen. Erg jonge en/of drukke kinderen lijken mij geen genot voor de andere gasten. Eigenaren zijn behulpzaam maar niet opdringerig.

De Podere is fantastisch gelegen en met prima faciliteiten. Echter door de aanwezigheid van een pas getrouwd frans stel wat had geklaagd over rumourige kinderen die een week eerder dan wij hier hadden verbleven, gooide roet in het eten. Je mocht niet duiken cq springen in het zwembad en zeker geen lawaai maken tussen 13:00 en 16:00 uur, want zij waren daar voor de rust. De gastvrouw reageerde zodanig op kinderen dat wij ons niet echt welkom voelden. We hebben de gastvrouw aangegeven dat je kinderen van 5 en 8 (en ook jongere die week aanwezig) niet de hele dag op een stoel kan zetten, maar dat ook zij vakantie heben. Uiteraard moet je rekening houden met de andere gasten, maar de gastvrouw sloeg erg door. Ook de beloofde toscaanse avond ging niet door omdat het die week te warm zou zijn (ca. 35C lijkt ons toch normaal in de tijd van het jaar in Toscane). Al met al hebben wij ons toch prima vermaakt, alhoewel ik de gastvrouw zou adviseren zich wat tactischer en gastvrijer op te stellen.

gaia, titolare, 28-11-2009

Helaas Campiglia is niet een boerderij en hebben alleen respect en wederzijdse verdraagzaamheid onder de gasten.

we willen niet in te grijpen en wanneer de andere gasten te klagen, maar we moeten doen, voordat we altijd heel vriendelijk, maar helaas zijn we niet altijd gehoord.

Onze instelling heeft een vrij hoog niveau van kwaliteit en is geschikt voor families beleefd en respectvol, en koppels die kiezen voor een rustige vakantie.

over het diner hadden we gratis diner in de eerste week van verblijf voor de Heren Ankie en andere gasten en was heel erg aangename verrassing voor hen, zijn wij niet begrijpen waarom ze waren de tweede week een andere veeleisende zelfs als niemand 's had beloofd .. Maar goed, ik dank u voor signoi Ankie waardering voor de dienstverlening en de kwaliteit van de structuur

Geweldige vakantie gehad in Podere Campiglia.

Mooi appartement, verzorgde tuin en zwembad. Alles netjes ingericht.

De eigenaresse is aardig alleen niet al te vaak aanwezig voor als er vragen zijn.

Een aanrader!

2008

geweldig !

Fam Van den Brande
7-8-2008

Het was een fantastische vakantie, zeer vriendelijke mensen, zeer rustige omgeving, zeer kindvriendelijk, perfecte ligging om diverse uitstappen te maken ! Zeer proper en verzorgd domein,

geweldig zwembad, Kortom een vakantie met een waw gevoel !

De commentaar van de mensen die het er maar niks vonden vinden wij absoluut niet terecht, voor ons was dit onze mooiste vakantie ooit !!!!

Toscane op zijn best beleefd

Marcel van den Heuvel
23-7-2008

Als ervaren Toscanebezoekers werden wij verrast met het pitoreske en fraai gelegen 'Podere Campiglia'. Een agriturismo op zijn best. Toonaangevende Toscaanse gastvrijheid en ambiance. De accomodatie getuigt van oog en liefde voor detail. Op wensen wordt ingespeeld vanuit liefdevol enthousiasme.

Let op! Geen accomodatie voor campinggasten. Rust en gezelligheid op z'n Toscaans kun je er naar hartelust ervaren. De panoramische omgeving is vol uitstapmogelijkheden en gunstig gepositioneerd.

2007

Voor het 2e jaar zijn wij bij de fam

A. van Garling
17-12-2007

Voor het 2e jaar zijn wij bij de fam.di Pucinnelli geweest. Een stukje rust in de prachtige Toscaanse natuur.

Lieve, vriendelijke mensen, altijd hulpvaardig. Het verhaal van de Belgische bezoekers hebben wij ook van de kant van de eigenaars gehoord en wel degelijk houden zij rekening met andere huurders. Rust staat bij de Campiglia boven alles. En als er reden voor een feestje is, dan nodigen zij graag de andere gasten uit! En als je niet tegen spinnen kunt dan moet je niet op het platteland verblijven. Absoluut de moeite waard!!! Deze familie gunnen wij vriendelijke gasten die waardering tonen voor de italiaanse gastvrijheid van de familie.

Het gebouw ligt a/h einde v/e doodlopend weggetje,midden in de natuur. We werden vriendelijk ontvangen door de eigenares en kregen direkt info en folders over de streek. Verder tijdens ons verblijf konden we alle nodige informatie vragen,en werden wij steeds met een glimlach geholpen.

Als je wil,maken zij voor jou een reservering in een restaurant of museum. Het appartement is in mooie toscaanse stijl en alle voorzieningen zijn aanwezig.

De streek zelf is heel mooi,je kan er echt genieten van de rust. Industrie hebben wij daar toch niet gezien,of het moesten de lokale boeren zijn die volop bezig waren met de druivenoogst, want je zit er temidden van de wijn- en olijfgaarden. We hebben ook kunnen genieten van een typisch toscaans diner, bereid door de 'mamma'. Terwijl het eten wordt bereid kan je een gezellig praatje doen met de ganse familie.

Kortom, dit was echt een supervakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Podere Campiglia in Pian di Sco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Podere Campiglia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.