Vakantiehuis Casa La Greppia

Vakantiehuis Casa La Greppia
8,7

5 tips over Vakantiehuis Casa La Greppia

babette_behrens, 15-8-2014
Op dinsdag markt in Figline, parkeren bij station en dan 5 min lopen. Grote Coop en Decathlon in Figline. Florence goed te bereiken, parkeergarage Ambrogio (1,70 euro per uur). Als je per trein naar Florence wil: rond 10.00 uur gaan er 2 treinen en dan pas weer om 11.45 uur! Kosten retour 10 euro p.p.
Familie Stolk, 26-8-2012
Ga eten bij mij La Magna en bestel Bistecca Fiorentina!
yvonne ubink, 20-8-2012
beetje moeilijk te vinden doordat het adres niet in de routeplanner stond. In het dorp gewoon rechtdoor de berg op en na een stukje linksaf naar beneden. Krappe ingang.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa La Greppia voor je op een rij gezet:

Krijn, 24-6-2012
Eigenlijk is elke plek in Toscane wel mooi en ieder dorpje of stadje heeft zijn eigen charme. Koop een boekje met info en een wegenkaart voor de ligging en ga gewoon rijden. Elke plaats heeft een VVV/tourist information waar je terecht kunt.
Aart Mastebroek, 21-10-2011
Natuurlijk Florence, prima te bereiken. En voor de budgetvakantiegangers: op 7 kilometer is er een Lidl, haha!

We hebben een aantal aanbieders voor Casa La Greppia voor je op een rij gezet: