Vakantiehuis Casa La Greppia

• 8.1Inrichting
  • 9.3Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

10 Reviews over Casa La Greppia

• 10Fam. Storm30-08-2019

Fantastisch!

Een prachtige locatie en de eigenaren Franco en Claudia zijn ontzettend gastvrij! We hebben genoten van de pizza avond met de familie en de prachtige omgeving. Wekelijks kregen we fruit uit eigen tuin. De kinderen hebben zich prima vermaakt bij het zwembad. Daarnaast is dit een prima uitvalsbasis voor leuke uitjes in de omgeving. Voor ons was het meteen duidelijk, volgend jaar gaan we weer! Grazie e ci vediamo l'anno prossimo Franco e Claudia.

• 9Katinka Lelie04-05-2019

Prachtig uitzicht

Een zeer prettig huisje in een prachtige omgeving. Wij, gezin met kinderen van 7, 10 en 13. Ja er was wifi! Zwembad, tafeltennis, badminton om jezelf te vermaken. Het adres geeft nr 48 aan, hiervoor moet je bij nr 43 de steile smalle oprit in en iets verder doorrijden. Aanraders om te doen: Naar Arezzo, parkeren aan Via Guiseppe Pietro voor 5 euro per dag. Veel musea en een verademing na een drukke dag Florance. Ga naar Florence vooral met de trein vanaf station Figline. Gratis parkeren, koffiehoekje verkoopt kaartjes en legt goed uit hoe het werkt. (Niet vergeten te stempelen op perron) Een ding moet je zeker doen: wandelroute in natuurgebied Balze. Start in Castelfranco disco bij postkantoor en is goed aangegeven met bordjes. Wandeling van twee uur door geweldig afwisselend landschap. Let op bij de waterput, je bent nog niet bij het einde dus vergis je niet door langs de weg te gaan lopen. Pizzeria in het dorp (Andrea )is prima.

• 9babette_behrens15-08-2014

Geweldig vakantie adres

La Greppia is een fantastische, rustig gelegen plek, te bereiken via de weg van Pian di Sco naar Regello. Prachtig uitzicht. Zeer gastvrije eigenaren. Eenmaal per 2 weken nodigen zij familie en gasten uit voor een gezamenlijke pizza avond. Goed verzorgd, bloemen en planten krijgen dagelijks aandacht. Terrasverlichting, zodat je s avonds ook lekker kunt zitten lezen. Wij huurden Colombaio. Goede douche, goede bedden, voldoende ruimte. Horren zijn kapot (naar ik hoorde van andere Nederlandse gasten in alle huisjes) dus wel klamboes (met touw om te bevestigen) meenemen (veel muggen in Toscane). Mooi diep zwembad (ook ondiep deel), zodat het water aangenaam koel is. Voldoende keukengerei aanwezig. Als je eigen elektrisch apparaat (opladers, koffiezetapparaat, broodrooster) meeneemt, wel zorgen voor wereldstekker. Indien vergeten: Coop verkoopt ze.

• 9Familie Stolk26-08-2012

Een pareltje

Wij zijn er twee weken geweest met onze kinderen (7 en 4 jaar oud). Echt een pareltje. Geweldige lokatie, prachtig uitzicht. Zeer schoon en groot huis. Zwembad en tuin zijn geweldig. Wij werden vaak verrast door Claudia de eigenaresse, met vers geplukte peren, meloenen, en ander fruit. Prachtige tuinen en wijngaard met super uitzicht. Ook zijn wij uitgenodigd voor een etentje met eigenaars, vrienden en andere gasten. Dat was geweldig, zeer gezellig en super lekker. Kinderen mochten Claudia altijd helpen met van alles, planten water geven, schildpadden voeren, poezen eten geven etc.. Zeer vriendelijke eigenaren, staan altijd voor je klaar met raad en daad. Super omgeving, afstanden naar o.a. Florence, Sienna, Fattoria La Vialla, Greve en Arezzo zijn goed te doen. Wij gaan zeker nog een keer! Claudia en Franco bedankt voor al het moois!

• 9yvonne ubink20-08-2012

droomlocatie

Prachtig uitzicht, lekker veel ruimte, heerlijk zwembad, verwennerij door de eigenaren die zeer vriendelijk zijn. Kortom genoten en een aanrader. Het huis is zo mooi toscaans ingericht en van alle gemakken voorzien. Het is alleen ff wennen zonder koffiezetapparaat. Het enige minpuntje wespen en muggen.

• 9Krijn24-06-2012

fantastische locatie in het prachtige Toscane

Een prachtige locatie uit 1714, maar van alle gemakken voorzien (complete keuken, nette badkamer, klein huiskamertje en goede slaapkamers). Daarnaast een goed verzorgde tuin met groot zwembad (ruim 17 x 7 meter) met verschillende ligplekken en zithoekjes. Daarnaast is het een prima uitvalsbasis om de rest van Toscane te ontdekken. Firenze 45 min, San Gimignano 1,5 uur rijden. Zeer vriendelijke eigenaren (Claudia en Franco), waarbij Franco bekend is van zijn winst in de Giro d'Italia 1991. Het is niet erg toeristisch, dus alle ruimte om echt tussen de Italianen te kunnen verblijven en genieten van de rust, eten en natuur. Echt een aanrader om naar toe te gaan!

• 9Aart Mastebroek21-10-2011

Adembenemend!

Dit is een geweldige accomodatie, wat een rust en ruimte. Fantastische eigenaars (Francesco is winnaar van de Giro d'Italia in 1991 en in het dorp dus een halfgod!) die al vroeg aan het klussen zijn, heel stil, en eens per week de gasten verwennen met zelfgebakken pizza's met als hoogtepunt, opus magnum van Francesco: de pizza Nutella!! De olijfoogst was in volle gang tijdens ons bezoek en dat hoorde je natuurlijk wel maar zelfs dat gaf alleen maar rust. Vanuit het zwembad, door Francesco zelf gegraven, zie je de boeren ploeteren en besef je dat je een bevoorrecht mens bent. Een plaats om elk jaar weer terug te komen (neem wel iets tegen de muggen mee!!) Voor oudere kinderen is er niet veel te beleven, die moeten zich echt zelf vermaken. De inrichting van het appartement is Italiaans, oude en nieuwe spullen door elkaar. We hebben er wel echte espresso leren zetten en drinken: dat apparaatje is nu niet meer weg te denken uit ons leven!

• 8peter27-07-2011

multo bene

mooi verzorgd en schitterend in de heuvels gelegen uitvalsbasis voor met name florence en siena. relaxte sfeer, vriendelijke eigenaren, prima zwembad, mooie tuin en ruime woning

• 0Kleinlooh & Grasman07-08-2010

Super Espléndido Awesome Formidable Wunderschön

De eerste keer in Toscane maakt altijd veel indruk. Die drukte in de belangrijkste steden en dorpen 100 km rondom Casa La Greppia staat in contrast met de rust die je werkelijk hoort en voelt wanneer we na een dagje turen 'thuis' komen voor ons borreluurtje op deze heerlijke plek op aarde. De accommodatie heeft een formule van iemand die weet wat drukke gezinnen zoeken......rust en ruimte. Naast de ochtendzon die je zoveel energie geeft, voel je vanaf het zwembad in de verte heuvels en dalen, de ontspanning als endorfine je kuiten instromen. Onze indrukken van alle woningen en de faciliteiten hier op La Greppia... 'de Kribbe' zijn goed. Je wil zeker terugkomen. Vrienden gaan volgend jaar met 14 man. Lekker 's ochtends met de 'pensionato's' koffie drinken voor €1.00..in the pocket; 's avonds heel lekker eten bij 'Enjoy Toscane' op Piazza Vittorio Emanuelle in Castelfranco di Sopra. En de beste pizza's in de buurt Pian di Sco > Da Rosa Di Puggioni Rosa > Via Di San Miniato, 43A ..Ciao!

• 8Mariska28-08-2009

Wat een geweldige vakantie! Aanrader

De vakantie op La Greppia was fantastisch. Wat een prachtige bestemming, wat een vriendelijke mensen, wat een rust en ruimte. We hebben genoten! La Greppia bood bijvoorbeeld een gratis wasmachine, dit wisten we miet van te voren. Een geweldige eigenaar, Franco Chiociolli,die een uitstekende pizzabakker/barbecuer blijkt te zijn! Echt geweldig, dit heet vakantie Tot een volgende keer!

Vakantiehuis Casa La Greppia info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij