Hotel Villa delle Rose

Weer vandaag11°-1°
Hotel Villa delle Rose

7 reviews over Hotel Villa delle Rose in het Nederlands

Goed hotel maar niets veel te beleven

H. Schipper,
8-10-2017

Het hotel is prima. Nette kamers maar je moet het treffen met badkamer. Toilet en bidet bevonden zich in één badkamer met doucheruimte. Doordat wij een erg smal douchegordijn hadden werd na elke douchebeurt de hele badkamer inclusief toilet en bidet helemaal nat. Het water stroomt voorpotaaltje van badkamer in. Het wordt dus of snel dweilen of handdoek op de grond als waterkering.

Ons gezelschap bestond uit ongeveer 35 personen dat aan drie tafels het diner gebruikte. Er was een groente en aardappels buffet. Tegen de tijd dat de derde tafel het hoofdgerecht kreeg waren de gasten van de eerste twee tafels al bij het groentebuffet geweest m.a.g. dat nagenoeg alles op was. Er werd slecht bijgevuld vooral de frites of andere groente. De buschauffeur was er druk mee om dat aangevuld te krijgen.

Met een heel vroege excursie bleek 's morgens nog geen voldoende brood aanwezig te zijn. Was wel vooraf keurig gemeld maar het is verbazingwekkend dat er dan ook geen yoghurt of andere droge producten waren zoals crackers. En dan wil iedereen een kop koffie voor vertrek en staat daar één persoon aan een koffie machine dat twee kopjes per keer kan tappen m.a.g. lange rijen.

een aanrader

De Vogelaere
24-9-2012

mooi hotel, ruime kamers ,vriendelijk personeel, correcte en ongedwongen bediening, lekker eten,uitstekende uitvalbasis om omgeving te verkennen, minpunt ligt aan drukke verkeersweg en men heeft veel last van muggen

Verbleven in half pension formule met 's morgens ontbijtbuffet en 's avonds steeds keuze uit 3 heel lekkere voorgerechten en hoofdgerechten. Locatie goed gelegen voor bezoek aan Lucca, Pistoia,.. Mooi zwembad, ruime parking. Kamers zijn heel ruim en netjes onderhouden maar nogal oubollig van inrichting: donker kamertapijt, klassiek behangpapier,...

Nooit meer!

ontevreden reizigers
6-1-2011

Dit hotel heeft redelijk wat minputen:

- In het dorp Pescia zelf is NIETS te zien.

- Het eten wordt opgediend in een refter.

-De bediening is een chaos.

- Het stikt er van de muggen.

-Het pesoneel is zeer onvriendelijk! (toen we de eerste dag iets te eten wilden bestellen _in het engels want niemand van ons spreekt italiaans_ zeiden ze kortaf "NO ENGLISH" en dat waren dan ook de enige woorden engels die we tijdens on verblijf van tien dagen in het hotel gehoord hebben)

-De bevolking van dat niemandsland is ook zéér onvrielijk.

-het zwembad (dat niet veel zaaks is) ligt voor het hotel vlak aan een drukke weg.

Maar ook wat pluspunten:

-Een vrij goede mogelijkheid om op het internet te surfen (betalend).

-Pisa, Luca en firenze zijn drie prachtige steden (stadjes) die op enkele kilometers van het hotel gelegen zijn.

BESLUIT: Dit hotel is een goed tussenstophotel of voor Bv. een voetbalploeg(want deze logeerden gelijktijdig met ons in het hotel met al hun lawaai en rommel.

aangenaam hotel met prima zwembad

fam Huybrighs
15-8-2010

hotel geboekt via touroperator voor 5 nachten. Door de kinderkorting gunstige prijs/kwaliteit. Hotel is voorzien van ruime parking voor het hotel(gratis).

De kamer in het hoofdgebouw was proper,ruim met satelliet tv en minibar maar een beetje gedateerd. De airco op kamer was niet in staat de kamer goed te koelen bij warm weer.

Het zwembad is zeer goed onderhouden en een plezier om in te zwemmen.

De maaltijden worden (spijtig genoeg) binnen geserveerd en zijn op zijn Italiaans met een keuzemenu met telkens de keuze uit 3 gerechten. We hebben er telkens lekker gegeten.

Het treinstation ligt op 300m van het hotel. van hier uit ben je op een 1h10m in firenze.

Het eten verknoeit alles...

P & D
6-8-2009

Dit hotel heeft alles om een schitterend hotel te zijn: De kamers zijn ruim en voorzien van alle comfort. Het hotel is prima gelegen in een schitterend park met een mooi zwembad, een leuk terras... Het is ideaal gelegen om Lucca, Pisa, Firenze... te bezoeken (vlakbij het station). Spijtig genoeg wordt dit alles verknoeid door het eten. We verbleven zeven dagen in dit hotel en we kregen elke dag frit met sla!!! Enkel het vlees of de vis was verschillend. De pasta was smakeloos klaargemaakt, echt on-Italiaans. De organisatie van het eten was een totale chaos (ondanks drie obers voor vijf tafels): vlees of vis, fritjes en sla kwamen nooit tezelfdertijd, soms zat er meer dan 10 minuten tijd tussen het vlees en de fritten, gevolg koud eten. Het eten werd geserveerd in een soort van refter. Elke dag waren er twee bussen met jongeren die logeerden in het hotel en zij zaten samen met de overige hotelgasten te eten in deze refter: zeker niet gezellig en veel lawaai tijdens het eten.

2008

In dit hotel een 10tal dagen per jaar en dat gedurende vele jaren gelogeerd.

* Het is mij PRIMA bevallen.

* Mooi zwembad.

* Rustige ligging met voldoende parkeerplaats.

* Uitstekend restaurant.

* Centrale ligging t.o.v. strand en b.v.Firenze.

* Met KLEINE kinderen voor een lang verblijf niet zo gunstig.

* Is door de week een ZAKEN hotel.

* AANRADER!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Villa delle Rose voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa delle Rose in Pescia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa delle Rose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.