ItaliëToscanePesciaundefined PesciaGasthof La Valle dei Castagni

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

Gasthof info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer gasthof infoTonen op kaart

3 Reviews over La Valle dei Castagni

• 9Rob laeven20-10-2019

Geweldig

Prachtige omgeving, fijne accommodatie en De gastvrouw en heer zijn geweldig. Het zijn lekker koele appartementen die rustig hier midden in de natuur liggen. We hebben herten en een groep wilde zwijnen gezien tijdens de terugkeer naar de bergen in. Kortom een aanrader.

Gr Rob

• 9rianne13-06-2015

Zeer kindvriendelijk en prachtig gelegen!

Met de website doen gastheer en gastvrouw Roberto en Lisa zichzelf veel tekort. Bij aankomst werden we warm onthaald door Lisa. Onze mond viel open van alle voorzieningen die ze hadden gecreëerd om het ook voor kinderen zo aangenaam mogelijk te maken. Ons huisje was ook zeer schoon en gezellig ingericht. Omdat we moe waren van de lange heenreis heeft ze heerlijke crêpes voor ons gemaakt. Gedurende de eerste week hebben we meerdere malen savonds ge-bbq'd en daarna rond het kampvuur gezeten. op vrijdag hebben we met alle gasten zelf pasta gemaakt. Erg gezellig en overheerlijk! Omgeving is ongerept en erg prachtig. Het beekje achter het landgoed was goed voor urenlang kikkervisjes vangen. Enige nadeel is dat het erg afgelegen ligt. Je moet wel n eindje rijden voor boodschappen of restaurantjes. Maar als je houdt van puur natuur en een prachtige rustige kindvriendelijke omgeving, dan is dit een absolute aanrader!! Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.

• 10PeterT6824-09-2012

Heerlijke gastvrijheid op een prachtige locatie

Dit agriturismo ligt prachtig in een groene vallei aan een beek tussen Lucca en Florence. De eigenaren Lisa en Roberto zijn hartverwarmend gastvrij. Lisa heeft heerlijk voor ons gekookt tegen zeer geringe kosten. Op het terrein is een mooi zwembad, volop ruimte om te voetballen, volleyballen, tafeltennissen, tafelvoetballen en voor de kleintjes volop speelgoed. We waren er met kinderen van 9 en 10. Ook zij hebben het heerlijk gehad. We zijn vaak in Italie geweest, maar nog nooit zo het italiaanse leven geproeft. Dus duidelijk een echte aanrader.

Gasthof La Valle dei Castagni info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar