Vakantiehuis Casa Speri

Vakantiehuis
Vakantiehuis Casa Speri
9,2

33 reviews over Vakantiehuis Casa Speri in het Nederlands

Het is een mooie accommodatie waar je met veel mensen terecht kan. Het ligt op een prachtige locatie waardoor je de hele dag mooi uitzicht hebt over Pescia en de omgeving. Het gastgezin is super gastvrij!

Heerlijk ontspannen

Ad,
1-1-2017

Met vrouw en vrienden olijven geplukt. Heerlijk mindfull aan het werk, rustig, ontspannen, geen druk. Italiaans lunchen en later op de dag op de berg met een drankje en elkaars gezelschap genieten van de zon die over het dal achter de bergen ondergaat met de prachtigste kleuren. Lekkere bedden. Prima geslapen, uitgeslapen met 's ochtends een ontbijt buiten op het terras, met uitzicht over het dal. God in Italië.

Ook nog meegeweest naar een olijvenpers. Weer een nieuwe ervaring.

Het dorpje Pescia is op zich al het bezoeken waar maar we zijn ook met de trein naar Florence, Pisa, Montecatini alto en therme geweest. Zeer de moeite waard.

We komen terug.

Super!!

Mirjam,
1-1-2017

Prachtige locatie, mooi uitzicht en super gastvrije ontvangst.

Yogareis op bijzondere locatie

Bianca,
1-1-2017

Een prachtige locatie met geweldig uitzicht bovenop een Toscaanse heuvel met olijfbomengaard. De gastvrijheid van Irene en Martin en hun gezin is hartverwarmend, Casa Speri is een plek waar je meteen thuis bent. Rust en ruimte in overvloed en gezelligheid voor wie dat wil. Er werd elke avond heerlijk voor ons gekookt. Wij deden yoga op de heuvel tussen de wijnranken, een prachtige plek. Goede uitvalsbasis voor trips in de omgeving. De ligging bovenop de heuvel vraagt de nodige stuurmanskunst met de auto om er te komen. Maar wie lef heeft wordt beloond met een prachtig uitzicht en een geweldig verblijf. Een aanrader!

Een prachtige plek, om snel weer terug te komen!

Anet Goemans
17-9-2016

De locatie is mooi: geweldig uitzicht en vlakbij Pisa, Lucca en Florence. Verzorging en gastvrije ontvangst door Irene en Martin is TOP! Een plek om tot rust te komen en goede uitvalsbasis om Toscane te ontdekken.

Vriendelijke hosts Irene en Martin. We werden persoonlijk gegidst de weg naar boven op. Die weg is wel avontuurlijk, zoals bij alle huizen in heuvels en bergen, dus oefen thuis nog even de hellingproef :-)

Diervriendelijk, relaxte omgeving. Pisa, Florence, Lucca en het strand zijn allemaal dichtbij.

Prachtige plek met een geweldig uitzicht!

Emma Janssen
9-6-2015

Wij hebben met ons hele gezin, 8 volwassenen en twee (klein)kinderen genoten van het huis en jullie gastvrijheid. Ondanks het wat tegenvallende weer was er voldoende ruimte om ons te amuseren. Dank voor jullie inzet en wie weet tot ziens.

Fam. Janssen uit Bladel-Noord Brabant.

Genoten van de Pilatusweek

Els Hendrickx
31-5-2015

Ik heb genoten van een volledig verzorgde week vakantie bij Casa Speri. Niets was teveel gevraagd voor gastvrouw Irene en gastheer Martin. Pilatus in de ochtend en fascientraining in de middag zorgden voor een fijne structuur en een fit en gezond gevoel. Iedere avond stond een met zorg bereide maaltijd voor ons klaar. Altijd heerlijk en iedere keer anders. Goede bedden, heerlijke douches. Gelukkig was het mooi weer, waardoor ook het uitzicht prachtig was. Kortom... Geweldig..

Begin november: 9 vrouwen en 1 man. Olijven plukken, rapen, ritsen bij Casa Speri in Pescia.

Een gewone vakantie op die plek, in dat huis, met de eigenaren Irene en Martin, kan nauwelijks heerlijker zijn (ècht!).

Ideaal voor team building, leggen van vriendschapsbanden, verzetten van lichaam en geest.

Na gedane arbeid o.a. genoten van een schitterende zonsondergang, de aanwezige Nederlandstalige boeken, spelletjes, open haard, de omgeving, eten, drinken en vooral elkaar. Hebben de met onze zorg verzamelde olijven bovendien zelf ter persing afgeleverd en het komende productieproces in werking gezien. Voor mij zal een olijf nooit meer hetzelfde zijn.

Ben het met de eerdere positieve beoordelingen helemaal eens.

Kan niet wachten tot het weer zover is....

Overigens schijnen er ook mogelijkheden voor houthakken e.d. te zijn.

Wat een fantastische ervaring! wat een prachtige plek met een schitterend uitzicht...inderdaad de weg ernaar toe is niet makkelijk, maar eenmaal boven heb je ook wat! Het huis is van alle gemakken voorzien en vooral erg gezellig,ruim en met veel zorg en smaak ingericht. Je voelt je er gelijk thuis. vanuit ieder raam een geweldig uitzicht en een heerlijk terras in t zonnetje, ook in november!!

Wil zo terug, inclusief het werk wat we er moesten doen. Had het niet willen missen!

Een ideale vakantieplek!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Speri in Pescia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Speri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.