Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag7°3°
9,3

35 reviews over Appartement Villa Grassina in het Nederlands

Net terug uit grassina,werkelijk fantatisch

wally peelen
16-10-2007

Net terug uit grassina,werkelijk fantatisch.In 3 verschillende agriturismo's gezeten,maar dit was de beste.Even wennen aan de rust,uitzicht fantastisch en de hoeveelheid informatie die je krijgt ook geweldig.Er isweinig te beleven voor jongeren,maar om naar verschillende plaatsen te gaan,is het zeer centraal gelegen.

Gereisd anders in oktober 2007

Prachtige locatie, 1,5 km bergopwaarts vanuit het centrum van Pelago. Goed verzorgd terrein, gastvrije ontvangst, vriendelijk, servicegericht personeel: zeer aan te bevelen.

Gereisd met partner in juni 2007

We hebben erg genoten van de sfeervolle loactie met de appartementen. Het zwembad is prima verdere faciliteiten (tennis, pingpong) zijn gratis. Prima als uitvalsbasis naar de mooie Toscaanse steden echter wel een auto nodig voor boodschappen, etc. Ook voor onze kinderen van 7, 11 & 12 prima bevallen. Wel weinig andere kindergezinnen met tieners. Ondanks dat hebben we er ons prima vermaakt!

Gereisd anders in juni 2007

Vakanties.nl

Mooie authentieke lokatie, gelegen op een heuvel. Wij zaten in het hoofdgebouw, de oude Villa. Ruim appartement, door dikke muren ook erg koel. Sober, maar sfeervol ingericht. Prachtig zwembad met veel ligstoelen. In het weekend mogelijkheid tot diner op het terras.

Voor kinderen een grote trampoline en speelveld.

Uitvalsbasis voor Florence, Siena, Arezzo.

Wij gaan hier zeker nog eens heen!

Gereisd anders in februari 2007
2006

Het is een prachtig gelegen authentieke accommodatie. Op een heuvel, op korte afstand van Florence en toch midden in het Toscaanse heuvellandschap. De appartementen zijn Toscaans ingericht, ruim, met uitzondering van de badkamer; die vond ik klein en eenvoudig. Tennisbaan is prima, ook het zwembad is heerlijk en het restaurant in het weekeinde is ook goed. Voor zowel echtparen als gezinnen een prima plek.

Gereisd anders in mei 2006

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Grassina in Pelago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Grassina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.