Appartement Villa Grassina

35 reviews over Appartement Villa Grassina in het Nederlands

Geweldige locatie

Fam. F.Lardinois Sittard Nederland
15-8-2011

Het was onze eerste ervaring met een agriturismo bestemming. We hadden een 7 tot 8 persoons appartement in Torre B. Een oude middeleeuwse toren behorend bij de villa. De rust, vriendelijke mensen, omgeving, kindvriendelijkheid, ligging, klimaat en de heerlijke Toscaanse ambiance hebben ons doen besluiten om hier het volgend jaar terug te laten keren. In een woord fantastisch !!

Erg fijn!

Naomi
5-8-2010

Het is net een klein dorpje. Ongedwongen sfeer. Onze dochter van 6 had het erg naar haar zin. Vanuit restaurant kon ze lekker spelen met andere (NL) kinderen op het speelveld. Zwembad is zalig. Uitzichten zijn fantastisch. Wij hadden 1 week hier, prima om te rusten én Siena, Florence en Chianti te zien. Het eten is heerlijk! De wijnproeverij met rondleiding is interessant. Verwacht geen materiele luxe; de sfeer en vriendelijkheid en omgeving doen het hier! Top!

fantastische plek

bas van zanten
31-7-2010

gezellig lekker eten leuke mensen lekker zwembad leuk voor kinden leuk voor iedereen leuk vlak bij florence sienna en andere leuke plaatsen

Geweldig!!

Leon Scheffers
21-12-2009

De mooiste vakantieplek in heel italie. Fantastisch service, schitterend appartement en een schitterende ligging. Het gevoel dat je terug gaat in de tijd en dat je het dagelijks leven echt kunt ontvluchten. Geen snelweg in de buurt, dus totale rust.

Kom hier zekers terug !!

E. Vos
8-11-2009

Je kan hier geheel tot rust komen. Vanuit de heuvels een prachtig uitzicht op het Toscane. De mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam als je een dagje erop uit wilt. Het restaurant in de villa is in het weekend open en is zekers een aanrader !!!

Ook de huisgemaakte olijfolie is verrukelijk.

Goed appartementent

R&M
25-9-2009

Het appartement in villa grassina was totaal niet wat wij er van verwacht hadden. Na de beoordelingen op Zoover te hebben doorgenomen hebben we besloten voor dit appartement te gaan. Helaas viel het ons enorm tegen. Niet dat wij geen leuke vakantie hebben gehad maar de beoordelingen zijn allemaal lovend terwijl het toch oud, minimaal ingericht en minimaal ingericht vonden. Verder hebben de meeste appartementen geen eigen balkon en wordt de douche slecht warm! Natuurlijk snappen wij dat het een agriturismo betreft maar toch viel het ons qua inrichting tegen!

Echt in 1 woord SUPER!

Wouter Stolk
15-9-2009

We kwamen eraan en je mond valt open van het uitzicht en de ligging. Echt grandioos.

Zeker s'avonds als het donker begon te worden was er super mooi uitzicht. Fijn Zwembad, alleen wat koud maar dat is de tijd van het jaar.

Daarnaast geweldig van de omgeving genoten. Nadeel is wel dat het wat verder van de doorgaande weg ligt. De service is echt prima. Aanrader: Eten in het restaurant en rondleiding over het terrein.

Voor kinderen ook helemaal top.

Prima vakantie met een geweldig uitzicht

Linda
10-9-2009

Ik kan kort zijn prima vakantie en een goede locatie met prachtig uitzicht. Zeker geslaagd voor mensen die houden van rust en natuur. Dus alle recenties die hieronder beschreven staan kloppen als een bus. Wel enige kanttekingen want er is altijd wel een minpuntje... wij zaten in the old farmhouse (spino 2) woongedeelte erg klein en douchegedeelte was bijzonder klein. Je stond letterlijk met je neus bijna tegen een muur aan te douchen. Niet handig als je je kind wil douchen! Handdoeken zijn meer lakens en daardoor niet handig, dus handdoeken meenemen!! ook erg warm in deze periode een waaier of een kleine airco is geen overbodige luxe aangezien met ramen open slapen resulteert in 100 muggenbeten (die overigens bestand zijn tegen iedere vorm van muggespul).

Stadje op 2 km (pelago) wel een supermarkt aanwezig, maar dat kun je vergelijken met een SRV dus voor een beetje goed boodschappen doen moet je echt 8 km verderop reizen naar pontassieve. Treinstation is daar ook te vinden.

onze verwachtingen werden overtroffen

annemarie kasper
8-9-2009

wij verwachten voor de lage prijs niet zoveel moois en zulke service. onze appartement, buondelmonte 6, was ruim, met uitzicht op het zwembad. de broodjesservice was superhandig. we waren ook blij met het infoboek op onze kamer, met alle openingstijden van b.v. supermarkten in de buurt op zondag. het zwembad was ruim. de villa heeft veel sfeer, niet alles is superstrak afgewerkt (in onze badkamer waren halverwege de witte tegels op, en werd er verder getegeld met een afwijkende kleur en grootte) maar wat maakt dat uit als je meestal toch lekker buiten bent? de matrassen waren prima. wel was het behoorlijk warm en door de muggen durfden we de ramen niet wagenwijd open te zetten (tip: deet en prikwegggg meenemen!!!). de zitjes in de tuin met uitzicht over de arnovallei waren super. ook prima locatie voor ritje naar startpunt van de chianti-route. wij raden dit aan iedereen aan die niet van disco houdt (want er is in de buurt niets te doen), af en toe zelf wil koken en rust zoekt!

een vakantie om nooit te vergeten.

pien bosman
17-8-2009

Dear Valentin and Susan,

THANK YOU!!! (and now in Dutch) bedankt voor de geweldige vakantie.

Prachtige accomodatie, geweldig uitzicht,mooi zwembad,mooi weer, vlakbij romantisch Florence en wat ook heel belangrijk was:de kinderen (11 en 13 jaar)

hebben ook genoten!

Wat we ook zeer gewaardeerd hebben was het ontvangst door Susan.

Terwijl zij ons verwelkomde met ijs en bier legde ze uit wat er in de omgeving te doen was.

Na zo'n eind te hebben gereden is dit een aangename verrassing.

Ook Valentin( andere receptioniste) was altijd behulpzaam!

We gaan nooit 2 maal naar het zelfde adres maar hier zouden we zo weer naar toe willen!

Hartelijke groeten van:

Gert, Pien, Yuki en Job Bosman

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Grassina in Pelago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Grassina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.