Appartement Villa Grassina

Review geschreven door Jojanneke

Prima accomodatie

Jojanneke
15-6-2013

We zijn net terug van een 12 daagse vakantie in Villa Grassina. Het complex ligt erg afgelegen, hoog op een berg in een dorp waar weinig te beleven is. Het ligt weliswaar op 19 km van Florence, toch rij je daar nog 45 minuten over met auto. Het appartement was klein en sober, maar prima voor 12 dagen. Doordat het zo afgelegen ligt, heb je echt een auto nodig om dingen te ondernemen (ook boodschappen). Ook wanneer het weer wat slechter is (wat wij hadden). Op dat moment is er weinig vertier op het complex zelf. Het personeel en de eigenaren zijn zeer vriendelijk, spreken goed Engels en zijn zeer behulpzaam. Het bestellen van broodjes voor het ontbijt was een uitkomst :). Het zou ook leuk geweest zijn als er een barretje zou zijn, waar je als gast wat kunt gaan drinken.

Ze beschikken wel over een restaurant (gloednieuw), deze is alleen in de weekenden open, maar erg goed!

Ondanks dat de inrichting van het appartement en de ligging wat tegen viel scoort het toch een totaal cijfer 8!