Appartement Villa Grassina

AppartementWeer vandaag31°18°
Appartement Villa Grassina
8,9

38 reviews over Appartement Villa Grassina in het Nederlands

Wij zaten in Spino 2, een bijgebouw wat schitterend gelegen is en lekker dicht bij het zwembad. vanaf het huisje had je mooie uitzichten over het gebied; vooral 's avonds de zonsondergangen. Vanaf je huisje kun je mooie wandelingen maken en 's avonds kun je het wild zien en horen! Zeer vriendelijke mensen, vooral Suzan was heel erg aardig!

Regelmatig worden er thema-diners georganiseerd. Zo hadden ze toen wij er waren een pool-party; buffet rond het zwembad georganiseerd.

fantastisch lokatie

nicole otten
30-9-2016

zeker een aanrader om er naar toe te gaan.

A környezet rendezett, virágos, tiszta. A panoráma lélegzetelállító, olyan "Toszkánás"! A recepción maximálisan segítőkészek, még a német nyelvvel is elboldogultunk valahogy. Szobáinkat mintha a mi kedvenc stílusunkhoz alakították volna ( kő és régi bútorok), a fürdő és a konyha viszont modern volt (egyedül a mikrót hiányoltuk). Legszívesebben ki sem mozdultunk volna a birtokról, csábított a medence és a teniszpálya, akkor viszont mi lett volna a sok látnivalóval, amelynek megtekintését beterveztük? Több idő kellett volna!!!

Heerlijke locatie

Fam. Dunk
13-8-2014

Villa Grassina ligt gelegen tegen een berg. De appartementen zijn erg authentiek (kasteelgevoel). Het uitzicht is soms adembenemend door de prachtige luchten... Omdat het op een berg ligt heb je geen last van verkeer e.d. en kunnen kinderen lekker vrij rondrennen. Op het complex is een restaurant waar je in het weekend heerlijk kunt eten tegen een zeer redelijke prijs. En voor 's morgens kun je gebruik maken van de broodjesservice. De sfeer was erg aangenaam en gemoedelijk. Het personeel heel vriendelijk. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad en het is zeker voor herhaling vatbaar.

heerlijk vakantie adres voor gezinnen.

S. Graus
3-8-2013

Al de beoordelingen bevatten waarheden. Het is maar net welk appartement je krijgt. Wij hadden een erg groot appartement met het blauwe hemelbed wat op de site zelf staat. De slaapkamer was zo groot dat de kinderen er gevoetbald hebben. Het belangrijkste is de vriendelijkheid van de eigenaren die je het erg naar de zin willen maken, het restaurant waar je heerlijk kunt eten maar soms ook pizza's kunt afhalen en het prachtige uitzicht. Voor de kinderen is voldoende ruimte om zich te vermaken en te voetballen/rennen. Vlakbij een stadje van waaruit je voor een laag bedrag met de trein naar Florence kunt. Het feit dat vele mensen er al jaren komen maakt voor mij duidelijk dat het over het algemeen er zeer tevreden gasten zijn!! Wij gaan waarschijnlijk volgend jaar ook weer!! Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

Fantastische plek voor familie met kinderen

Verstraaten
28-7-2013

Dit complex ligt op een heuvel met uitzicht over de Toscaanse heuvels. Erg vriendelijke eigenaren en ontvangst. Je voelt je meteen thuis. Appartementen zijn basic maar netjes. Je hebt niet veel meer nodig.

Kinderen vermaken zich prima met zwembad en 's avonds op het speelveld met eigen spelletjes.

Het restaurant in het weekend is bijzonder goed; echt italiaans en niet duur !! Een plek om lekker een week tot rust te komen. Niet te groot en niet te klein. ( 40 appartementen verspreid op een prachtige olijfboomgaard. Het is een historische locatie.

Prima accomodatie

Jojanneke
15-6-2013

We zijn net terug van een 12 daagse vakantie in Villa Grassina. Het complex ligt erg afgelegen, hoog op een berg in een dorp waar weinig te beleven is. Het ligt weliswaar op 19 km van Florence, toch rij je daar nog 45 minuten over met auto. Het appartement was klein en sober, maar prima voor 12 dagen. Doordat het zo afgelegen ligt, heb je echt een auto nodig om dingen te ondernemen (ook boodschappen). Ook wanneer het weer wat slechter is (wat wij hadden). Op dat moment is er weinig vertier op het complex zelf. Het personeel en de eigenaren zijn zeer vriendelijk, spreken goed Engels en zijn zeer behulpzaam. Het bestellen van broodjes voor het ontbijt was een uitkomst :). Het zou ook leuk geweest zijn als er een barretje zou zijn, waar je als gast wat kunt gaan drinken.

Ze beschikken wel over een restaurant (gloednieuw), deze is alleen in de weekenden open, maar erg goed!

Ondanks dat de inrichting van het appartement en de ligging wat tegen viel scoort het toch een totaal cijfer 8!

weinig privacy

j. verhallen
20-8-2012

Het complex bevat 40 appartementen. Het ligt mooi, wat hoger, slingerweg naar boven en is goed onderhouden. De kinderen (6-8 jr) hebben het prima gehad in het zwembad, trampoline en tennisbaan. Sfeer op zich ook goed. Wat ons erg tegenviel is de hoeveelheid ruimte die je hebt buiten voor je huisje, daar zit je direct naast je buurman aan je plastic terrastafeltje. Dit zou voor ons een reden zijn om het achteraf niet meer te boeken. Als je dat niet erg vindt, is het een prima onderkomen.

Nagyon kedves a személyzet, nagyon jó áron lehet foglalni! Van étterem péntek,szombat,vasárnap és szuper! :)

uniek

Esther Bouten
1-9-2011

Heerlijk om te logeren. Voor kinderen een plek om lief te hebben. Huisjes keurig en sober ingericht. Omgeving mooi, grote steden net iets te ver. Je moet dus nogal wat kilometers maken. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Restaurant is uitstekend en vooral de bijzondere avonden zijn erg gezellig. Klim naar Villa Grassina is te doen, zolang je niet teveel tegenliggers hebt.

Aanrader!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Grassina in Pelago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Grassina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Grassina scoort een 8.93 uit 10 op basis van 38 reviews.