ItaliëToscanePelagoAppartementen PelagoAppartement Castello di Ristonchi

• 5.7Inrichting
  • 6.5Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

15 Reviews over Castello di Ristonchi

• 9Vellinga03-09-2017

Prima !!!

• uitzicht, prijs, personeel, ruimte in appartement, rustig.
    • de weg erheen kan een minpunt zijn, ik had er niet veel moeite mee maar kan mij voorstellen dat minder ervaren rijders het niet leuk vinden. Supermarkt niet in de buurt, ca 20 min rijden
  • 3Aart12-08-2016

Twee dagen eerder vertrokken, lokatie ok, maar oud

Wij hadden deze vakantie uitgekozen om comfortabel uit te rusten, maar daarvoor moet je niet in dit castello zijn. Het is prachtig gelegen, bovenop een heuvel, dus ontbijten was een feest. Jammer dat het terras, net als het appartement, zwaar verouderd en achterstallig was: kapotte tafels met ruwe randen, allegaartje aan stoelen. Het zwembad had een vieze groene algrand en hebben we om die reden ook niet gebruikt. Het appartement is "rustiek": oud meubilair en sanitair. De douche was boven het toilet. In het appartement was het erg warm, maar doordat er geen horren waren, konden de ramen niet open. Een keer wel gedaan en we hadden direct bezoek van een grote horzel....
    De prijs is niet in verhouding met de kwaliteit van wat je krijgt. De locatie heeft best potentie, maar de afwerking is echt onder niveau.

• 4Martijn18-08-2015

zwaar onvoldoende

Bij aankomst zaten de spinnenraggen in Fattoria 5 nog aan het plafond, er hing een enorme stank en het linnengoed ontbrak. De trampoline was beschadigd en niet veilig (gebroken veren) en rondom het huis lagen overal sigarettenpeuken op de grond. Verder zaten de douches onder de schimmel en was het bed echt een knutsel project. Verder in de bovenkamer onvoldoende ventilatiemogelijkheden, zeker bij 38 graden is dat niet prettig. Een ventilator is geen goede oplossing. Ligstoelen bij het zwembad allemaal oud en beschadigd. Gelukkig hadden we maar een week geboekt, we zijn na 4 dagen maar vast vertrokken. Onze conclusie: vergane glorie, geen aanrader.

• 7Paul Eringa08-06-2014

Mooi (maar meer van te maken)

Deze accommodatie heeft zowel pluspunten als minpunten. Prachtige locatie. Uniek gebouw met authentieke inrichting. Het ligt bovenop een berg; prachtig uitzicht en een 'spannend' weggetje naar deze plek. (Dit heeft wel consequenties voor boodschappen doen, eten gaan etc.) Jammer dat de eigenaar/verhuurder te weinig doet om hier ECHT iets moois/leuks/goeds van te maken. Meest storende is dat de badkamer niet schoon was, dekens langgeleden gereinigd waren, het keukengerei niet compleet was. De accommodatie leent zich er niet voor om er een gehele dag te verblijven. Wij zouden het al een vooruitgang vinden als de broodjesservice verandert zou worden in ontbijtservice. NB Deze locatie is van dezelfde eigenaar/verhuurder als 'Agriturismo Castiglionchio', deze ligt op half uur rijden afstand. Is veel mooier en heeft meer faciliteiten. Als je boekt, krijgt je pas ter plekke te horen in welke locatie je ondergebracht wordt. Zorg dat je vooraf je keuze bepaald hebt!

• 10Jo28-08-2009

Great place, great staff

We had our wedding here in beautiful Tuscan surroundings. Spent a week with closest family and friends and everything was a fairytale. Highly recommended.

• 8Hol05-09-2008

Goed geinformeerd heb je een juweeltje gevonden

Een heerlijk plekje boven op de berg in Toscane. Goed om een week tot rust te komen, maar ook nog wat van de omgeving te zien. De weg erheen is onverhard, even opletten, maar oh zo mooi! Je wordt beloond met een prachtig uitzicht! Ons app. was klein Borghetti, de meubels oud, maar schoon en afdoende voor ons doel. Verwacht geen 5 sterren voor deze prijs. Geniet van wat je hebt. Bij aankomst op zaterdag is aanschuiven heerlijk, want om weer naar beneden te gaan heb je geen zin in. Alles bij elkaar een juweeltje, mits je je van te voren goed geinformeerd hebt.

• 8Hol28-08-2008

Inleveren in luxe, maar wat een sfeer!

Met een goede prijs/kwaliteit verhouding boven op de berg 25 km van Firenze. Verwacht geen mondaine plaats, maar rustiek gelegen in de bergen. Heerlijk om je 's avonds terug te trekken. De appartementen zijn eenvoudig, maar schoon. Het kleinschalige complex ligt aan een onverharde weg met een leuk klimmetje op het einde. Verschillende avonden wordt er een diner georganiseerd en op de eerste avond is dit vooral zeer welkom!

• 7jan sterk27-08-2008

uniek

de eerste keer de berg op is wel ff schrikken, maar verder top..klein en boerenouderwets appartementje in de kasteeltoren voldoen ruimschoots voor een vakantie in het mooie toscane. gastvrijheid en service ook dik in orde

• 5Johan Tempelman15-08-2008

weinig privacy, lawaaierig, vies, slecht bed

De reisgids gaf ons de indruk dat dit een intiem kasteel was waar wij lekker konden relaxen. Helaas is de werkelijkheid wat anders. Dit in onze ogen toch wel grote vakantieresort heeft ten minste 35 apartementen, dat zorgt er voor dat er veel rumoer om je heen is met weinig privacy. Jammer want wij zochten rust en privacy. Het apartement was klein en niet erg schoon. Met name dat laatste vonden niet fijn. Het bed was een aanslag voor je rug, eigenlijk vinden we dat je zo'n slechte kwaliteit niet kunt maken. De mederwerkers waren erg vriendelijk, dat maakte toch een hoop goed. Voor gezinnen met kleine kinderen is dit een leuke vakantie plek. Voor ons als een rustzoekend stel niet.

• 9J. v.d. Bunt10-08-2008

Fantastische ligging, heerlijk eten.

Wat je je van tevoren niet realiseert is dat je met een best eng kronkelend weggetje naar je appartement moet. Voor volwassenen een prima plek, zeker als je van natuur en rust houdt. Voor tieners niets te beleven. Voor kleine kinderen best lastige appartementen. Ik zat in Borgetto 9, best groot met groot eigen terras.

Appartement Castello di Ristonchi info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij