Bed and Breakfast Podere Borgaruccio

BedAndBreakfastWeer vandaag32°16°
Bed and Breakfast Podere Borgaruccio

3 reviews over Bed and Breakfast Podere Borgaruccio in het Nederlands

Podere Borgaruccio, suite La Torre : zeer mooie kamers, een mooi domein, leuk zwembad. Zeer de moeite is het avondeten, lekkere bereidingen, voldoende afwisseling, nagerecht ook zeer goed. Antipasti minder afwisselend, maar wel lekker. Al de geproefde wijnen waren ok, hun topwijn zelfs zeer goed. Continu gratis water. Vriendelijke bediening ook; Maar, het ontbijt : Weliswaar lekker en bio (zoals alles hier), echter wat te beperkt en vooral zonder enige afwisseling gedurende 7 ochtenden. Contact met de eigenaresse was redelijk ok, maar niet die hartelijkheid/gezelligheid die wij bij B&B appreciëren. Komt misschien ook doordat ze met personeel werken en je dus sowieso minder contact hebt. Maar als je dan wijn wenst te kopen, nauwelijks of geen uitleg, bvb een beetje uitleg over hun wijn(gaard) zou leuk geweest zijn. Detail : parking ligt in de blakerende zon (waarom niet wat schaduw voorzien).

Gastvrije ontvangst, mooie plek, heerlijk eten.

Herma Veldhuis
18-6-2012

Als onderdeel van een fietsvakantie in Toscane in mei 2012 verbleven wij 3 nachten in Borgaruccio. Ondanks de regen die ons fietsplan danig in de war stuurde, hebben we genoten. De avondmaaltijden waren steeds iets om naar uit te kijken.

Geweldige agriturismo!

Koen
11-9-2011

Dit jaar voor de tweede keer een kleine week op Podere Borgaruccio verbleven, met onze kleine van 7 maanden. Een zeer complete agriturismo waar je niks tekort komt. Ideaal gelegen in de Toscaanse heuvels voor maken van dagtrips.

Er wordt 4 keer per week gekookt op de agriturismo waarbij een geweldige biologisch diner wordt voorgezet met fantastische wijnen van de agriturismo zelf. Elke morgen vers gebakken taart bij het ontbijt, vruchten uit eigen gaard.

De gezellige sfeer van de familie maakt het verblijft compleet!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Podere Borgaruccio in Peccioli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Podere Borgaruccio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Podere Borgaruccio scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.