Papiano

Reviews over Papiano

Het echte Italiaanse leven

Marc,
    2-9-2009

Je stapt zo in 'het Roer om'. Rustig en ver van de buitenwereld gelegen. Zwembad en appartement en vooral het landgoed zijn geweldig!

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Fantastische villa, zeer vriendelijke mensen

Jose,
    11-8-2009

Wij hadden het appartement onder de kapel op het grote terrein waarop de villa ligt.

Zeer mooi gelegen, ruime parkeerplaats, mooi uitzicht en met alles erop en eraan, BBQ, vaatwasser, schoon beddengoed en handdoeken elke week, 2 complete badkamers, veel ruimte. Sfeervol in Toscaanse stijl ingericht. Alleen de terrasstoelen bij ons appartement konden wat beter, verder echt perfect! De andere appartementen lagen wat minder mooi en verder van het gemeenschappelijke zwembad.

Zwembad erg netjes met ligstoelen en parasols en vaak voor ons alleen. Soms met de kinderen van de eigenaar wat onrustig. Eigenaars ontvingen ons vriendelijk met een drankje en we hoefden niet te betalen voor een kapot glas en per ongeluk gebroken koffiepot. We hebben hier echt genoten van de rust na een drukke dag in een van de mooie steden die allemaal in de buurt liggen. Ga er naar toe met de trein, kost niet veel , 3-4 euro per enkeltje naar bv Florence en bij het station van Empoli kun je gratis parkeren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009
Papiano scoort een 9,5 uit 10, op basis van 2 reviews