Vakantiehuis Duca di totto

2008

Dit nooit meer!!!!!!

Frank en gezin
24-8-2008

Zeer ongeschikt voor gezinnen met kinderen. We voelden ons zeer onwelkom met onze kinderen, het is meer geschikt voor 65 plussers want tussen twaalf en vijf mocht er geen gebruik van het zwembad worden gemaakt i.v.m. siesta.

Dit nooit meer!!!!!!!!!!

Frank en familie
24-8-2008

Zeer onvriendelijk voor gezinnen met kinderen. Een goed oord voor 65+ maar niet met kinderen.

Daarnaast wordt er een borg van € 300,- gevraagd en mag je hopen daar nog iets van terug te krijgen. Naast de kosten van de schoonmaak moet er voor elke service extra worden betaald. Voorbeeld: één van de kinderen had per ongeluk in bed geplast en daar wordt maar liefst € 52,- voor gerekend aan cleaningkosten.

Advies: laat je niet verleiden door de mooie omgeving maar kies voor gastvrijheid met je gezin.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Duca di totto in Panzano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Duca di totto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Duca di totto scoort een 2 uit 10 op basis van 2 reviews.