Reviews over Panzano

Typische Italiaanse B&B

marianne
    23-7-2015

Heel rustig gelegen.

Wel small, kleine padje naar B&B toe.

een oase van rust

Nancy
    3-7-2014

wij hadden het appartement van 6per., inkomhal,living,keuken met toestellen (oven, waterkoker,koffiezet,..., 3 slaapkamers , 3badkamers,heel proper, veel ruimte, een prachtig uitzicht op de vallei!! mooi terras, zwembad, prachtige ligging, winkel bereikbaar met auto of zelfs te voet , gezellig stadje met zeer lekkere restaurants

Excellent bed and breakfast

Knaepkens
    12-8-2010

An outstanding B&B led by a very good organized, spontaneous and helpfull lady named Giulietta. Nice pool with a view and we can also recommend the evening dinners very well prepared by Giulietta who is a very experienced and talentful cook.

De ideale plek tussen Florence en Siena

J.W. Rijneveldshoek
    25-8-2009

De boerderij is prachtig en de goed geoutilleerde appartementen ook. We hebben weer genoten dit voorjaar en komen zeker nog in het najaar terug. Vanwege het fraaie uitzicht op de vallei, de prachtige appartementen, de mooie tuin en het heerlijke zwembad. En natuurlijk de kooklessen van Stefania!! Italiaans eten zoals Italiaans eten moet smaken. Voor een culturele reis (met uitstapjes naar Siena en Florence) of een romantisch er even samen (zonder de kinderen) ertussenuit

Heerlijke plek, heerlijke locatie

Rob Pieters
    31-7-2009

Wat een geweldige plek. Idyllisch dorpje, heel leuk en comfortabel appartement. Van alle gemakken voorzien, lekker ruim. Mooi zwembad, vriendelijke eigenaresse Maria (spreekt heel goed Italiaans, maar daar blijft het ook bij. Draagt wel bij aan de authenticiteit.) Tip: laat je ontbijt verzorgen door Stefania (spreekt heel goed Engels en is minstens zo aardig als Maria), zij runt een kookstudio op de locatie. En neem een kookles bij haar. Niets zo mooi als op het terras met een prachtig uitzicht over de vallei je zelfgemaakte pasta eten. Echt een topper!

Panzano scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews