Panzano

Typische Italiaanse B&B

marianne,
    23-7-2015

Heel rustig gelegen.

Wel small, kleine padje naar B&B toe.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

een oase van rust

Nancy,
    3-7-2014

wij hadden het appartement van 6per., inkomhal,living,keuken met toestellen (oven, waterkoker,koffiezet,..., 3 slaapkamers , 3badkamers,heel proper, veel ruimte, een prachtig uitzicht op de vallei!! mooi terras, zwembad, prachtige ligging, winkel bereikbaar met auto of zelfs te voet , gezellig stadje met zeer lekkere restaurants

Gereisd met vrienden in juni 2014

Excellent bed and breakfast

Knaepkens,
    12-8-2010

An outstanding B&B led by a very good organized, spontaneous and helpfull lady named Giulietta. Nice pool with a view and we can also recommend the evening dinners very well prepared by Giulietta who is a very experienced and talentful cook.

Gereisd met partner in juli 2010

De ideale plek tussen Florence en Siena

J.W. Rijneveldshoek,
    25-8-2009

De boerderij is prachtig en de goed geoutilleerde appartementen ook. We hebben weer genoten dit voorjaar en komen zeker nog in het najaar terug. Vanwege het fraaie uitzicht op de vallei, de prachtige appartementen, de mooie tuin en het heerlijke zwembad. En natuurlijk de kooklessen van Stefania!! Italiaans eten zoals Italiaans eten moet smaken. Voor een culturele reis (met uitstapjes naar Siena en Florence) of een romantisch er even samen (zonder de kinderen) ertussenuit

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

Heerlijke plek, heerlijke locatie

Rob Pieters,
    31-7-2009

Wat een geweldige plek. Idyllisch dorpje, heel leuk en comfortabel appartement. Van alle gemakken voorzien, lekker ruim. Mooi zwembad, vriendelijke eigenaresse Maria (spreekt heel goed Italiaans, maar daar blijft het ook bij. Draagt wel bij aan de authenticiteit.) Tip: laat je ontbijt verzorgen door Stefania (spreekt heel goed Engels en is minstens zo aardig als Maria), zij runt een kookstudio op de locatie. En neem een kookles bij haar. Niets zo mooi als op het terras met een prachtig uitzicht over de vallei je zelfgemaakte pasta eten. Echt een topper!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009
Panzano scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews