ItaliëToscanePalaiaAparthotels PalaiaAparthotel Residence Borgo di Colleoli

Aparthotel Residence Borgo di Colleoli

ItaliëToscanePalaia

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Residence Borgo di Colleoli voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 14 reviews
+36/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 14 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

14 Reviews over Residence Borgo di Colleoli

• 8Trijn05-08-2019

Leuk verblijf

Wij verbleven met 5 personen in een appartement (nr.59) op het gelijkvloers. Het was heerlijk rustig gelegen en vlakbij het zwembad. Het domein bevat twee zwembaden waarvan 1 met peuterbad, een restaurant en wijnbar. Alles is mooi verzorgd. Het appartement was voldoende ruim en licht. Voor ons ontbraken er een paar kleine praktische zaken zoals een kleine borstel of een droogrekje voor de zwemkleren, deze hingen we nu gewoon over de stoelen. Voor de kinderen zou het fijn zijn mocht er ergens een speeltuintje zijn. We hebben hier een heel leuk verblijf gehad, ideaal om uitstapjes te doen naar verschillende stadjes.”

• 6Anoniem03-07-2019

Voor ons niet meer.

Appartement is voor ons te chique. Staat propvol met meubels(een groot leren bankstel) die je niet mag verplaatsen anders krijg je een boete. In de infomap een lijst met boetes die overal op staan. Kwam op ons raar over. Jammer dat je snachts geen raampje open kan zetten. 2 x in het restaurant gegeten maar dat viel enigszins tegen. De pasta Was wel lekker maar de pizza niet. Veel te lang op drinken moeten wachten. Toen het hoofdgerecht kwam hadden we nog geen drinken. Ligt erg afgelegen. Je moet alles met de auto doen.

• 7henk17-08-2018

We vonden het tegenvallen helaas,wel mooi zwembad

Geweldige locatie ! Mooie zon's opkomst en ondergang,geweldig uitzicht. De plek is erg centraal gelegen, Pisa , Florance , Luca , Volterra , strand alles binnen een uurtje rijden. Wij zaten in een boven app. Dat was even tegenvallen, 1 raampje wat naar buiten uitzicht had. geen balkon of terras ...Ga maar ergens buiten zitten was het commentaar. De zwembaden zijn geweldig ! Speeltuin is een kaal grasveld ..... In het restaurant word je niet of onbeschoft behandeld en te duur voor wat je krijgt.(2 uur op pizza zitten wachten)"jullie hebben niet gereserveerd dus we hebben niet op jullie gerekend" .....en het was erg rustig .....Wc stonk enorm,3 keer td langs geweest , hebben we hem zelf maar schoon gemaakt... Prive parkeerplaats is olijfgaard 600 meter verderop tussen de bomen. ac werkte goed nadat ik de filters eruit had gehaald, helemaal verstopt. Koffiezetapp is een espressopotje. Supermarkt in Forcoli 15 min rijden.

• 7Shana11-08-2018

Oase van rust

Wij hadden een studio met ontbijt. Studio was zeer proper en ruim. Ontbijt was vanaf 7h30 maar toen moesten ze nog alles beginnen klaarmaken, was vrij sober. Leuk dat er 2 zwembaden zijn, 1 drukke en 1 rustige. Vanaf dat je het domein binnenkomt stap je binnen in een oase van rust. Daguitstap naar Lucca, Pisa, Firenze en sangimignano zijn aanraders (op 1 uur rijden).

• 9Bert31-07-2017

Wederom zeer geslaagd!!

Hou je van massaal, luidruchtig en altijd reuring, dan is Borgo di Colleoli wellicht niets voor jou. Dit resort is eigenlijk een minidorpje met in de gebouwen enkele tientallen appartementjes gecreëerd. Deze zijn traditioneel Toscaans, maar compleet conform de wensen van deze tijd, ingericht. Wij hebben er, net als vorig jaar, een hele fijne vakantie gehad. Aangezien de Borgo op een berg ligt zijn de vergezichten fantastisch mooi. De ligging van Colleoli is zeer centraal. Eigenlijk alle interessante stadjes zijn binnen een reistijd van max 1 uur te rijden. Eigen vervoer is wel wenselijk aangezien je anders alleen aangewezen bent op de voorzieningen van het resort (én het naastgelegen restaurant) Beide restaurants zijn beide aanbevelenswaardig!! Het park wordt goed onderhouden en het personeel is uiterst vriendelijk en hulpvaardig. Een aanrader? Ik dacht het wel!

• 6judith van wijngaarden25-07-2017

voor ons niet meer

Wij zijn net terug van borgo di colleoli. Wij zaten in een bovenappartement met 4 personen. Er was geen tuintje of terras aanwezig. Daarbij is het appartement zeer donker. Het is wel een koel appartement, door de airco. Deze borgo ligt echt in de middle of nowhere. Ligt echt niks in de buurt om even te shoppen of rond te lopen. Is er afgelegen. Voor ons voelde dat zeer beklemmend en wij waren dus blij dat we na een week naar oostenrijk verder gingen. Er zijn 2 fijne zwembaden aanwezig die goed schoon gehouden worden. Verder is het een zeer rustig parkje met veel nederlanders met kinderen. Voor ons niet voor herhaling vatbaar

• 9Marco08-05-2017

Prachtige locatie

Wij hebben een heerlijke tijd gehad. Onze eerste kamer was prachtig ingericht Kamer 20 omdat wij besloten langer te blijven en deze kamer al door andere mensen geboekt was verhuisde we naar nummer 11 dat was een tegenvaller wat betreft inrichting hoog Ikea gehalte en te modern in vergelijk met de stijl van de woning, maar wel een prachtig uitzicht! Steden op redelijke afstand +/- uurtje rijden. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk.

Wij gaan zeker nog eens terug!!!

• 9Inge20-06-2016

Super vakantie gehad!

Wij hadden een appartement voor 1-2 personen, de kleinste op het verblijf. Een prima appartement! De badkamer was iets verouderd maar wel schoon en een krachtige douche (ook belangrijk). Het complex bestaat uit meerdere gebouwen en is een oude burcht die helemaal opgeknapt is. Het uitzicht is erg mooi en alles is parkachtig aangelegd. Je komt hier helemaal tot rust met het lekkere italiaanse eten, de mooie zwembaden en het feit dat er geen auto's op het terrein mogen komen. Je bagage wordt met een golfkarretje naar je appartement gereden. Grote supermarkt op +/- 30 minuten rijden en alle bekende plaatsen in de omgeving zijn prima te bereiken met de auto. Een echte aanrader deze vakantiebestemming!

• 8Patrick Koks14-06-2016

Fantastisch!

Mooie lokatie. Wij hadden appartement 11. Zo"n mooi uitzicht. Het complex is mooi inderhouden en heeft 2 zwembaden. Palaia is vlakbij, hier is niet veel te doen. Maar het kleine café is leuk om in de ochtend een heerlijke cappucino te drinken temidden van de plaatselijke "oudjes". Erg gezellig! Goed restaurant op de lokatie, ook daarnaast bevindt zich een prima eetgelegenheid . Lucca, Pisa, Siena en Florence zijn per auto goed te doen voor een dagtrip. Een auto bij de hand is wel een must. Wifi op de gehele lokatie is uitstekend. Absolute aanrader!

• 8Linda30-08-2013

mooi gelegen, maar niet schoon en zonder balkon!

Het ligt heel mooi in de heuvels van Palaia. De gebouwen zelf zijn prachtig, maar ze hebben er voor gekozen om ook apprtementen op de eerste verdieping te bouwen. Deze hebben geen balkon. Om buiten te zitten moet je naar beneden, maar dan hoor je de kinderen niet meer die liggen te slapen. Het was absoluut niet schoon. Zwembad was prima, ligweide top en reataurant voortreffelijk!

Aparthotel Residence Borgo di Colleoli info

Sport entertainment

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij