Bed and Breakfast Podere Tampiano

2 reviews over Bed and Breakfast Podere Tampiano in het Nederlands

Fijn!

DorienN
26-9-2017

Podere Tampiano is een zeer gemoedelijke, rustige stek. Geen muziek, geen andere vakantiegasten, wel rust en natuur. En een groot appartement dat qua inrichting voldoet aan de 'normale' eisen; goed meubilair, goede verlichting, voldoende kookgerei, linnen- en serviesgoed, prima bedden, schoon en een kortgeleden gerenoveerde badkamer. De Nederlandse uitbaters houden zich op de achtergrond, maar je kunt altijd terecht met je vragen, voor een tip of een klein babbeltje. Zeker voor rustzoekers en lezers dé plek om naartoe te gaan.

2008

Prachtig appartement en gastvrije ontvangst

Marion van Amelrooij
22-11-2008

Wij hebben een paar dagen in het appartement verbleven. Het appartement is ruim en heel smaakvol ingericht en de ligging mooi. Maar vooral de gastvrijheid van Suzanne en Donald is ons bijgebleven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Podere Tampiano in Palaia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Podere Tampiano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.