Appartement Podere La Casa

AppartementWeer vandaag37°18°
Appartement Podere La Casa
8,8

3 reviews over Appartement Podere La Casa in het Nederlands

Geweldige plek, rust en ruimte

Mirjam
14-7-2013

Wij verbleven bij podere la Casa met twee kinderen van drie en zes jaar. Het ligt weliswaar niet in een heel bruisend gebied in Toscane maar het is er prachtig en rustig. De kinderen vermaakten zich uitstekend in het zwembad en het kleine speeltuintje en er waren ook andere kinderen.

Het appartement is luxe ingericht (zelfs een staafmixer is aanwezig) en alles is aanwezig om je verblijf plezierig te maken. De eigenaren zijn erg aardig en behulpzaam. In de mooi ingerichte algemene ruimte is een goede koffiemachine aanwezig waar je gebruik van mag maken (gratis). Binnen een half uur tot een uur zit je in mooie stadjes zoals Volterra, San Miniato, Florence en Pisa. Wij hebben ervan genoten!

Moderne, ruim opgezette inrichting van de diverse appartementen binnen dit agriturismo. Eigenaren zijn erg vriendelijk.

Zwembad is 1.40 diep maar prima en met een zeer mooi uitzicht. De route naar dit agriturismo is wel bergachtig en smal, het mooie uitzicht krijg je dan ook als beloning. Je krijgt overigens maar eenmalig handdoeken en beddegoed. Handig is om alvast wat boodschappen mee te nemen. De appartementen zijn nl allemaal voorzien van koelkast, gasfornuis en afwasmachine. Afstanden naar omliggende steden variëren van 3 kwartier (Lucca) tot anderhalf uur (Siena).

Dit agirturismo is in ieder geval een aanrader.

Prachtig complex met geweldig uitzicht vanaf terras en zwembad. Zeer netjes en luxe afgewerkt. Echte aanrader voor fam met kleine kinderen. 1 nadeel supermarkt en eetgelegenheid is wel 20-25 min rijden, maar de omgeving maakt alles meer dan goed.

Appartement Podere La Casa 8.75 10 3 .