Ortignano

Reviews over Ortignano

Veel ruimte, prachtige natuur in rustige omgeving

Stefan,
    23-9-2012

Een ruime kamer met driezitsbank en twee fauteuils. Daarnaast een eethoek waar 6 personen makkelijk aan kunnen eten. In de drie zeer ruime slaapkamers is er voldoende ruimte voor 6 of 7 personen om te slapen. Je kunt heerlijk zitten op 2 aparte balkonnetjes maar ook bij het zwembad dat bereikbaar is via de tuin. Naast het zwembad is er nog een ruime overdekte patio met tafel en 6 stoelen waar je heerlijk in de schaduw een prachtig zicht hebt over het zwembad en het Toscaanse landschap. Het huis is rond 1960 gebouwd en van alle gemakken voorzien, behalve een vaatwasser. Er stonde twee mountainbikes in de ondergrondse ruimte die wij mochten gebruiken.

Gereisd met jonge kinderen in september 2012
Ortignano scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews