Appartement

2 reviews over Appartement Podere La Gianna in het Nederlands

Geweldige meivakantie

Jeroen van Druten
10-5-2015

Eenvoudig vakantiehuisje met beetje sjofele inrichting. Maar wat een locatie en wat een fijne eigenaar (Angelo). Hij helpt je bij alles en geeft prima adviezen. Alles werkt naar behoren en is compleet, maar wel op z`n Italiaans. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je een beetje lekker weer heb anders is het wel afgelegen en modderig. Fijn groot zwembad. Vanuit het keukenraam kun je verse sinaasappels en citroenen plukken. Toegang via smalle weggetjes en kleine brug, met je Hummer heb je hier niets te zoeken. Internet is beperkt maar werkt wel. Kortom een fantastische plek voor een fijne vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige omgeving, appartement minder

Melissa van Dam
15-9-2014

Het huisje is leuk, rijtje van 3, wel erg gehorig. Inventariseren is weinig geld aan besteed. Bank is een slaapbank, maar zit voor geen meter. Bedden zijn vrij gammel, eigenlijk niet geschikt voor 4 of 6 volwassenen, hooguit 2 volwassenen en 2 kinderen. Keukengerei is minimaal, dus neem je eigen koffiezetapparaat mee. Erg veel muggen, we zitten helemaal onder de bulten. Het is niet helemaal wat we ervan verwacht hadden.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Podere La Gianna in Nocchi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Podere La Gianna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.