Reviews over Murci

Fantastische plek!

Elena Drighe,
    5-8-2012

Het is een fantastisch verblijf, met een geweldig groot uitzicht en dit allemaal over eigen dommijn.

rust, rust, rust

Hilde Van den Bergh,
    26-9-2011

Wat we zo hard nodig hadden na zelf een drukke zomer gehad te hebben in onze B en B vonden we hier op deze ongelooflijke rustige plek! Hilde was een heel goede gastvrouw( vergeet jezelf niet af en toe Hilde!),het eten (wild) was zeer lekker, we komen hier zeker terug naar toe.

Een prachtige bestemming !

Josette Valkenborgh - Stevens,
    15-7-2011

Mijn man en ikzelf huurden een flat op het landgoed Fantone. Wij hebben enkel woorden van lof. De ligging is gewoon schitterend ! De flat is proper en degelijk ingericht. Hilde is een goede gastvrouw die helpt waar ze kan zonder zich op te dringen. De enkele keren dat wij het avondmaal gebruikten op het landgoed waren wij zeer tevreden over Hilde haar kookkunsten.Het ontbijt is naar Italiaanse traditie en dus eerder sober. Kortom wij hadden een schitterende tijd op Fantone !

GENOTEN!

Kaat & Dita,
    25-2-2011

Dit adres was ons reserveadres van Logeren bij de Belgen. Maar we hebben het ons geen moment beklaagd.

Ik voelde me er onmiddelijk thuis! Goede uitvalbasis en de afgelegen pittoreske ligging was helemaal geen minpunt! Uiteindelijk kwamen we 's avonds op tijd terug voor Hilde's uitmuntende gastentafel.

Ik zou dit jaar met mijn familie terug gaan (en dat is altijd een bewijs dat het goed is ;)) maar wegens gezondheid wordt het een jaartje of zo verzet.

Hild eblijf je authenticiteit behouden!

Prachtig!

Liliane,
    26-1-2011

Dit is een aanrader voor wie rust, prachtige natuur, lekker eten, enz zoekt.

Het huis is misschien wat afgelegen. De eerste keer is het een ontdekkingstocht. Je rijdt via kleine, bochtige wegen en plots zie je het prachtige huis in de verte. Een auto is dus wel aan te raden.

Je wordt hier enorm gastvriendelijke ontvangen. Hilde helpt je waar ze kan, zonder opdringerig te zijn. Het ontbijt is eenvoudig zoals de Italianen het gewoon zijn. Bij het avondmaal zit iedereen gezellig samen. Het eten is heerlijk en typisch voor de streek, wat ik altijd enorm apprecieer (je gaat niet naar Italië om friet-biefstuk te eten) Het klopt dat je minder vis krijgt, maar deze streek is gekend voor de vleesschotels en het wild. Je krijgt altijd super verse groenten.

In de buurt zijn heel wat authentieke dorpjes. Ook de kust is prachtig en vooral rustig. Deze zomer gaan we terug met ons zoontje.