Hotel La Pineta

+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 11 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

11 Reviews over La Pineta

• 8Peter08-06-2017

Prijs/kwaliteit prima in orde!

Prima kamer met ruim balkon voor 4 personen. Kamer wordt dagelijks schoongemaakt en van schone handdoeken voorzien. Ontbijt eenvoudig maar voldoende en (keuze) diner prima. Alle dranken schappelijk van prijs. Het Hotel wordt ook door de locals gebruikt voor feesten en partijen. Doordeweeks eten en slapen er ook enkele werklui die in de omgeving aan het klussen zijn. Personeel is bereid het naar je zin te maken. Wij hebben het prima naar ons zin gehad en na onze dagelijkse uitjes was het heerlijk toeven in het zeer verzorgde mooie buiten zwembad. In de avond was er niets te doen dus dan maar met een wijntje op je balkon (met overigens schitterend uitzicht) de dag evalueren. Overigens kun je mooie wandelingen maken vanuit je Hotel want de omgeving is mooi. Bij ons vertrek kregen wij een lekkere fles wijn als dank mee naar huis. Leuke geste!

• 9Ingrid Taal17-09-2016

Heerlijk hotel, goede uitvalsbasis

Ruime kamer, super schoon,wij hadden een groot balkon, zeer vriendelijk personeel, ontbijt zeer eenvoudig maar avondeten prima, 3 gangen en van elk 4 keuzes. Je moet wel van ruimte en rust houden

• 8cindy biesemans22-08-2015

zeer goede prijs kwaliteit

Enkel airco ontbreekt! Lekker eten. Grote kamers...

• 5peter28-10-2013

geen aanrader

Smaken verschillen en blijkbaar zijn sommige mensen rap content . Wij hebben in ieder geval slechte ervaringen gehad met La Pineta . Het is veel te duur voor wat het is , de kamers zijn klein en er is geen airco wat in de zomer zeker noodzakelijk is , het ontbijt is zeer basic , de koffie niet te zuipen en het eten in het restaurant is niet lekker . Kwantiteit maar geen kwaliteit . Er is ook behoorlijk veel lawaai door spelende kinderen , dus indien je een rustige vakantie wil moet je hier zeker niet zijn . Het enige positieve is de omgeving en het zwembad maar dan moet je er wel vroeg gaan liggen want wanneer de gezinnen met de kinderen aankomen is het gedaan met de rust !

• 8Jaap09-07-2013

Prima Hotel

Centraal, maar rustig gelegen. Wij hadden een schone ruime kamer met jacuzzibad. We hadden halfpension, het eten was uitmuntend, ook de bediening. Klein maar heerlijk zwembad. Aan te bevelen hotel.

• 4petra02-09-2012

dit nooit meer

De brochure en de foto's op internet zien er veel mooier uit dan dat het in werkelijkheid is. Het geheel is zeer gedateerd. De kamers waren klein, donker en veel kleine mankementen (geen warm water, defect rolluik). Zwembad was heel klein met gladde tegels rondom. De tennisbaan was niet onderhouden en werd gebruikt als voetbalveldje.

• 8Rudy VDM19-08-2012

mooie ligging , goed eten ,

heb er 7 dagen doorgebracht , goed eten , goede ligging , kamers zijn wel redelijk klein , geen airco (spijtig) , mooi zwembad met altijd plaats , grote parking , ideaal gelegen voor uitstapjes naar Firenze , Pisa , 5-terre .... Kunnen wel maar beperkt frans of engels , dus italiaans leren ....

• 10Verheyen Danny16-08-2012

Fantastisch eten

Volgens mij is Goedele in een ander hotel geweest. Eten niks uit blik, alles kraakvers, typisch Toscaanse keuken zeer lekker klaargemaakt. Wij zijn reeds 3x in La Pineta geweest en intussen ook heel onze vriendenkring en iedereen was zeer lovend.

• 7goedele30-07-2012

rustig gelegen familiehotel

vriendelijk personeel propere kamers eten niet vers: alles uit blik

helaas een hotel geliefd door Nederlanders en Belgen

rust afhankelijk van het aantal gezinnen met kinderen

• 9anmar16-11-2011

• Rolstoel toegangNiet beschikbaar
  • MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)