Appartement Agriturismo Ca' del Bosco

7 reviews over Appartement Agriturismo Ca' del Bosco

• 2018
    10Familie Ham22-08-2018

Geweldig!

Een super locatie!! Mooi appartement, authentiek italiaans. Heeft alles wat je nodig hebt. Je eigen terras en andere prachtige plekken om te zitten, altijd ergens schaduw te vinden. Het zwembad is heerlijk, het loopt af zodat het voor kleine kinderen ook ideaal is. Een voetbalveld, waar onze zoon en zijn vader ook veelvuldig gebruik van hebben gemaakt. Samen met de andere vaders en zonen een partijtje. Er waren veel gezinnen met kinderen, onze kinderen hebben het erg gezellig gehad. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Kortom: een echte aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Fam. Coe01-08-2018

Rust en gastvrijheid

Locatie is in het echt nog mooier dan op de foto's. Wij hadden het grootste appartement op de 1e verdieping. Schoon, heerlijk koel en zeer ruim. Aan de inrichting en inventaris was ook veel zorg besteed. Het enig minpuntje was dat er alleen een bad was (waarom een bad?) zonder scherm. Douchen was daarom niet heel handig. In de grote, goed onderhouden tuin is er altijd wel een koel plekje te vinden om te lezen, eten of een spelletje te spelen. Mooi groot zwembad en voor de kinderen een speelveldje en tafeltennis- en voetbaltafel. Eigenaren spreken iets engels en zijn zeer gastvrij en zoeken graag alles voor je uit. Mirta is met ons meegeweest naar de huisarts toen onze zoon last van zn oor kreeg. Antonio maakt zelf wijn en biedt zijn gasten op de eerste maandag een wijnproeverij inclusief lekkere hapjes aan! Prima plek voor rust en tripjes naar Parma, Cinque Terre, de kust en andere mooie plekken in Toscane

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10Gerry23-01-2016

Mooie plek, bijzonder aardige eigenaren

Mooie appartementen, goed verzorgd, alles was aanwezig. De eigenaren spreken Engels en zijn bijzonder hulpvaardig. Lekker schoon zwembad. Vlakbij paard gereden in de mooie omgeving. Er is een klein supermarktje op 20 minuten lopen. Pontremoli is als aardig stadje met grotere supermarkten en lekkere restaurants vlakbij. Via het treinstation is cinque terre op een dag te bezoeken. Lucca op een uur rijden. De eigenaren verbouwen biologische druiven en je kan er een heerlijk wijnen kopen.

Gereisd met partner in september 2015

• 10Jan21-09-2015

Super Geweldig!

Wat een overheerlijke plek in Toscane. De foto's zijn mooi, maar in het echt is het veel mooier. Het gras veel groener, het uitzicht super. Rust, ruimte natuur en heerlijke wijnen. Niet alleen is er veel tijd in de buitenruimte gestoken, maar is de inrichting ook geweldig.

Mirte en Antonio zijn enorm gastvrije mensen die je het verblijf ook zo aangenaam mogelijk willen maken.

In de omgeving zitten verschillende goede restaurantjes en zijn er verschillende dorpjes te bezichtigen. Een goeie uitvalsbasis om een groot deel van Toscane te bekijken. Mirte wil je er graag alles over vertellen en de juiste tips geven.

Boek en geniet!

Gereisd met partner in september 2015

• 9Maaike04-06-2014

Prachtige plek in Italië

Eind mei hebben we een week op deze locatie doorgebracht met ons 1jarig zoontje. Antonio en Mirta hebben ons uiterst vriendelijk ontvangen. We waren de enige gasten in het appartementen complex. Het appartement was ruim, smaakvol ingericht en door de stenen muren lekker koel. 's Avonds wel een beetje fris, dus neem voor de zekerheid ook warme kleding mee!

Het uitzicht is fenomenaal en de tuin rond het appartement ruim en prachtig aangelegd. Een oase van rust om te verblijven, maar ook voldoende mogelijkheden voor vertier en lekker eten in de omgeving. Hier komen we zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 10de Beer10-08-2011

Rust en ruimte

Geweldig ligging boven op een beboste berg, mooie appartamenten en groot schoon zwembad. Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren, tevens eigen wijnproeverijtje. Op het grote grondgebied lopen enkele schapen en een leuke kindvriendelijke ezel Carolina. De kinderen zijn er dol op.

Wij zijn er in 2010 en 2011 geweest en zullen zeker nog eens terugkeren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Wim en Karin26-08-2010

Geweldig mooie omgeving, rustig en verzorgd

Een idylische plek in de heuvels, vriendelijke en behulpzame eigenaren. Tuin is groot waardoor er altijd een plek is om rustig in de schaduw te kunnen zitten. Wij hebben grootste appartement gehuurd: ruim en smaakvol ingericht. Enig minpunt is badkamer. Er is wel een bad (glad) maar geen douche. Bij zwembad voldoende meubilair en schaduw. Boerderij ligt eind van de weg en is bereikbaar via een "eigen weg". Een auto is noodzakelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Appartement Agriturismo Ca' del Bosco info