Camping Toscana Village (Glamping)

Kleine hotelsWeer vandaag25°16°
Camping Toscana Village (Glamping)
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Toscana Village (Glamping) voor je op een rij gezet:

132 reviews over Camping Toscana Village (Glamping) in het Nederlands

Super vakantie Italië ik wil terug

Lex van Dalen
23-8-2018

Super stacaravan met airco die aanstond op dag van aankomst dus lekker koel binnen, receptie die echt mee helpt . waren tas vergeten in de metro van Florence, receptie heeft gebeld met de trammaatschappij alles opgegeven en gelukkig tas was gevonden. Ideaal om de steden Florence, Pisa en Lucca te bezoeken zit allemaal zo rond de 40 kilometer afstand. ook treinstation voor Pisa en Florence dichtbij. Gezellig zwembad met barretje om wat te kopen aardig medewerkers. In het stadje nog lekkere restaurants voor een redelijk prijs( hoofd gerecht en dolce tussen de 50 t/m 80 euro voor 3 personen) waar ook de lokale Italianen eten.

Erg lekker Italiaans eten. dus geen ,patat van Ad Het was vrij rustig met mensen die kampeerde met tent en caravan waarschijnlijk vanwege het weer + 35 graden , dus de airco was zeer zeker een pluspunt. Ideaal plek voor uitvalbasis voor Toscane.

Wij komen hier niet terug.

JohnJohn
23-7-2018

Het warm water in de Mobile homes is na 1 persoon douchen op, terwijl wij met z'n vieren zijn. De douches in de openbare sanitaire ruimtes zijn te vies om in te staan. Er is helemaal niets te beleven op de camping en de omgeving om de camping. Het is wel een goede uitvalsbasis voor de mooie steden als Florence. Het zwembad is wel ok, hoewel de tegels los liggen. Je moet dus erg oppassen waar je loopt. Het restaurant is een pleintje met tentdoek overkapt. Er zit nooit iemand. De pizza's zijn dan ook niet lekker. Normaal gesproken zijn wij niet echt kritisch, maar hier gaan wij niet terug komen.

geweldig

romy kiers
13-7-2018

ik vond het een hele mooie en fijne vakantie.

mooie camping genieten van rust en strand

Vacanceselect

Nette, leuke camping met hoed zwembad

Chantal
14-8-2017

Leuke en nette camping. Wij verbleven in een van de stacaravans. Voldeed prima, goede airconditioning.

Verse broodjes iedere ochtend en een heerlijk zwembad. Niet luxe, maar helemaal prima.

Niet doen !!

molentjes
13-10-2016

Bij aankomst rook het doordringend naar kattenpoep en kattenpies.Dit werd veroorzaakt door de vele loslopende katten op het terrein die s avonds in de (open) afvalbakken hun kostje opscharrelden, en het huis inliepen als je even de deur openliet. Meerdere keren kattenpoep moeten verwijderen op "ons terras".Het terras bestond uit wat fijn "puin"en hoge distels en hoog onkruid. Om bij het huis te komen moest je door een smalle doorgang over het terras van je buren heen, zeer onvrij. het handvat van de fluitketel brak af waardoor man bijna een ketel kokend water over zich kreeg. De buren naast ons waren al weg toen wij aankwamen. Toch heeft daar 12 dagen lang nog het beddengoed buitengestaan en de schoonmaakmiddelen en schoonmaakspullen van het personeel ? .het leefgedeelte was vrij krap, wij waren met zn twee dus geen last van, maar aangezien het een 6 persoons huisje betrof waren wij benieuwd of het leefbaar is. Weg zeer slecht onderhouden naar de huisjes toe.

Enigste voordeel was dat het prachtig centraal gelegen was in Toscane , maar als je in de omgeving iets anders kunt vinden zou ik dit zeker doen.

Echt nooit meer hierheen

Mathijs
13-10-2016

Huisje was kleiner dan het geboekte huisje, ontzettend vies, zwembad was al gesloten en er was geen mini-market of restaurant te bekennen. Veel zwerfkatten en afval naast de vuilnisbakken. De wegen waren slecht.

Huisje was alleen bereikbaar via perceel van andere huisjes.

Zoek je een leuke camping in Toscane? Rij dan voorbij deze.

Nooit meer!

WKH
15-8-2016

Lodgetent was vies. De lodgetent staat op slechte plaats. Geen boom te bekennen, de hele dag in de brandende zon, naast de afvalplaats, en aan een doorlopende weg.

Bij de receptie waren ze vriendelijk.

Het restaurant viel tegen.

Mini market zou aanwezig zijn. Staat alleen maar water en schoonmaakmiddelen.

Na 1 nacht besloten hier niet langer te blijven.

Prachtige plek maar smerig

Corina Brussee
14-8-2016

In potentie een mooie camping. Sanitair ronduit smerig. Was blij dat ik geen kleine kinderen bij me had. Zo ook zwembad. Vloeren en rand zwembad zwart van de schimmel. Restaurant hebben we lekker gegeten maar relatief duur voor een camping. En ook daar was het smoezelig. Camping lijkt te draaien op studenten van oa Vacant Soleil. Plekken voor kampeerders zijn ruim en wij stonden heerlijk onder de bomen. Jammer zou zo veel beter kunnen met beetje aandacht.

Mooie Camping in het midden van Toscane

marianne keulemans
14-8-2016

Leuke rustige camping. We hadden bij touroperator plaats besproken en bij aankomst mochten we zelf een plaats uitzoeken. De camping ligt gunstig om Florance, Pisa en Lucca te bezoeken. Dus ligt er ook een snelweg dicht bij wij vonden het niet hinderlijk ligt er ook aan waar je op de camping staat. Vanaf S. Romano met de trein naar Florance en Pisa en niet duur. Sanitair oud maar netjes. Leuk zwembad en bij de receptie en restaurant zijn ze heel vriendelijk. Het winkeltje stelt echt niets voor je kan wel iedere dag vers brood bestellen. Wij hebben het hier naar ons zin gehad.

Okay, maar niet speciaal.

Nanet
11-8-2016

Caravan was prima, niet echt schoon,maar alles was aanwezig. Airco was heerlijk,want het was natuurlijk erg warm. Er waren helaas heel veel muggen. Brood bestellen ging ook niet soepel, elke morgen weer een verrassing wat we zouden krijgen. Ik vond het brood, de ijsjes etc ook duur. Artikelen in het winkeltje stellen niet veel voor. Pizza's op de camping waren lekker. Alleen het eten in het restaurant was niet goed en duurde ook erg lang voordat je het kreeg. Zwembad prima,alleen soms jammer dat het animatie team het halve zwembad in gebruik had. Animatie team viel tegen, niet veel leuke spelletjes.

Ideale plek om naar Pisa, Lucca, Volterra en het strand te gaan.

De buurt rond Montopli d Arno is niet zo bijzonder

Personeel bij receptie erg behulpzaam, restaurant personeel kan vriendelijker.

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Toscana Village (Glamping) in Montopoli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Toscana Village (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.