Kleine hotelsWeer vandaag24°16°
5,2

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Toscana Holiday Village voor je op een rij gezet:

Contact

135 reviews over Camping Toscana Holiday Village in het Nederlands

Een fijne basic camping.

Tirza
25-8-2019

Prima basic camping. Wij hadden goedkoop een stacaravan geboekt, dus hadden niet te hoge verwachtingen. Airco was heel fijn en de caravan was schoon bij aankomst. Hij stond wel helemaal beneden op de camping, houd rekening met een klimmetje naar boven. Ook stond onze caravan vrij afgelegen, terwijl wij houden van gezelligheid om ons heen. Dat was dus wat jammer. Zwembad is prima. Er zijn inderdaad was tegels los, maar dat vonden wij geen ramp. Animatie stelt niet veel voor; een vriendelijk meisje met kleurplaten en vouwblaadjes. Het restaurant werd geleid door een Schotse dame, dit stond nog in de startblokken. Ze deed heel erg haar best om het iedereen naar de zin te maken, we hebben er lekker gegeten. Het stadje is klein maar fijn. Een aantal leuke restaurantjes. Aanrader is het restaurant bovenaan de camping. Het was zoals wij in konden schatten een agriturismo met een klein familierestaurant. Houd wel rekening met veel muggen.

Deze camping nooit meer!

Daphne
13-8-2019

12 nachten hier geweest. Absoluut niet klantvriendelijk. Je mag betalen en dan vertrekke Sanitair is oud, kapot en vies. Wil je douchen plakt er een douche gordijn tegen je aan of je stoot tegen de sproeier. Dan valt het hele systeem van de muur. Rond om het zwembad liggen tegels los. Waaraan kinderen hun voeten ophalen. Er liggen gootjes in de wegen regelmatig waren de roosters er half uit. Wil je een ijsje halen hebben ze 3 kwart niet wat op de kaart staat. Er is kinder animatie..... Maar als de begeleidster het moet doen met een pakje stiften en een kleurboek.... schiet dat ook niet op.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor mij geen 2e keer, kijk toch even verder.

J. Dirkx
19-6-2019

We hebben op deze camping gecampeerd met onze caravan gedurende de eerste week van juni. We konden onze plaats vrij uitzoeken. We kozen voor een plekje onder de bomen want het was rond de 30gr. Wel jammer dat enkele voorzieningen nog niet te gebruiken waren. Deze zouden in juni opengaan, maar wanneer? In het begin of eind van juni? Staat niet vermeld op de website. Voor mij is juni vanaf de eerste dag. Winkeltje voor bv de broodjes, het zwembad en de bar. Allemaal gesloten terwijl het rond de 30 grd was. Ook was het grotere sanitairblok gesloten. Iedereen moest naar het andere sanitairblok, wat ook deels niet operationeel was. Werkend: 1 slecht spoelende zittoilet voor de heren (gemeld), 2 voor de dames en 3 gezamelijke douches. En enkele hurktoilets. Matige kwaliteit. Heet water was er voldoende. Het rangeren met caravan: goed je route plannen als je op een hoger terras wil komen. Niet alle bochten zijn geschikt voor auto met caravan

Gereisd Met partner in juni 2019

Direct boeken

Super vakantie Italië ik wil terug

Lex van Dalen
23-8-2018

Super stacaravan met airco die aanstond op dag van aankomst dus lekker koel binnen, receptie die echt mee helpt . waren tas vergeten in de metro van Florence, receptie heeft gebeld met de trammaatschappij alles opgegeven en gelukkig tas was gevonden. Ideaal om de steden Florence, Pisa en Lucca te bezoeken zit allemaal zo rond de 40 kilometer afstand. ook treinstation voor Pisa en Florence dichtbij. Gezellig zwembad met barretje om wat te kopen aardig medewerkers. In het stadje nog lekkere restaurants voor een redelijk prijs( hoofd gerecht en dolce tussen de 50 t/m 80 euro voor 3 personen) waar ook de lokale Italianen eten. Erg lekker Italiaans eten. dus geen ,patat van Ad Het was vrij rustig met mensen die kampeerde met tent en caravan waarschijnlijk vanwege het weer + 35 graden , dus de airco was zeer zeker een pluspunt. Ideaal plek voor uitvalbasis voor Toscane.

Wij komen hier niet terug.

JohnJohn
23-7-2018

Het warm water in de Mobile homes is na 1 persoon douchen op, terwijl wij met z'n vieren zijn. De douches in de openbare sanitaire ruimtes zijn te vies om in te staan. Er is helemaal niets te beleven op de camping en de omgeving om de camping. Het is wel een goede uitvalsbasis voor de mooie steden als Florence. Het zwembad is wel ok, hoewel de tegels los liggen. Je moet dus erg oppassen waar je loopt. Het restaurant is een pleintje met tentdoek overkapt. Er zit nooit iemand. De pizza's zijn dan ook niet lekker. Normaal gesproken zijn wij niet echt kritisch, maar hier gaan wij niet terug komen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

geweldig

romy kiers
13-7-2018

ik vond het een hele mooie en fijne vakantie. mooie camping genieten van rust en strand

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Nette, leuke camping met hoed zwembad

Chantal
14-8-2017

Leuke en nette camping. Wij verbleven in een van de stacaravans. Voldeed prima, goede airconditioning. Verse broodjes iedere ochtend en een heerlijk zwembad. Niet luxe, maar helemaal prima.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2017

Niet doen !!

molentjes
13-10-2016

Bij aankomst rook het doordringend naar kattenpoep en kattenpies.Dit werd veroorzaakt door de vele loslopende katten op het terrein die s avonds in de (open) afvalbakken hun kostje opscharrelden, en het huis inliepen als je even de deur openliet. Meerdere keren kattenpoep moeten verwijderen op "ons terras".Het terras bestond uit wat fijn "puin"en hoge distels en hoog onkruid. Om bij het huis te komen moest je door een smalle doorgang over het terras van je buren heen, zeer onvrij. het handvat van de fluitketel brak af waardoor man bijna een ketel kokend water over zich kreeg. De buren naast ons waren al weg toen wij aankwamen. Toch heeft daar 12 dagen lang nog het beddengoed buitengestaan en de schoonmaakmiddelen en schoonmaakspullen van het personeel ? .het leefgedeelte was vrij krap, wij waren met zn twee dus geen last van, maar aangezien het een 6 persoons huisje betrof waren wij benieuwd of het leefbaar is. Weg zeer slecht onderhouden naar de huisjes toe.

Enigste voordeel was dat het prachtig centraal gelegen was in Toscane , maar als je in de omgeving iets anders kunt vinden zou ik dit zeker doen.

Gereisd Met partner in oktober 2016

Echt nooit meer hierheen

Mathijs
13-10-2016

Huisje was kleiner dan het geboekte huisje, ontzettend vies, zwembad was al gesloten en er was geen mini-market of restaurant te bekennen. Veel zwerfkatten en afval naast de vuilnisbakken. De wegen waren slecht. Huisje was alleen bereikbaar via perceel van andere huisjes. Zoek je een leuke camping in Toscane? Rij dan voorbij deze.

Nooit meer!

WKH
15-8-2016

Lodgetent was vies. De lodgetent staat op slechte plaats. Geen boom te bekennen, de hele dag in de brandende zon, naast de afvalplaats, en aan een doorlopende weg. Bij de receptie waren ze vriendelijk. Het restaurant viel tegen. Mini market zou aanwezig zijn. Staat alleen maar water en schoonmaakmiddelen. Na 1 nacht besloten hier niet langer te blijven.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Toscana Holiday Village in Montopoli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Toscana Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.