Appartement Bramasole e Ginestra

Appartement

1 review over Appartement Bramasole e Ginestra in het Nederlands

Met jonge kinderen

Om nooit meer naar huis te gaan!

Sofie
13-8-2009

Deze agriturismo bestaat uit 3 appartementen op een enorm domein met fruitbomen, olijfbomen en verschillende soorten dieren. Het wordt gerund door een italiaanse mama en haar 2 zonen. Er is een prachtig zwembad met een wow uitzicht, een speeltuin, een bbq en zelfs een farmers shop waar je lokale en zelfgemaakte producten kan kopen (wijn, honing, olijfolie, saffraan, ...). De appartementen zijn heel ruim en alles wat je nodig hebt, is er. Mama Rosetta wil zelfs op vraag typische Toscaanse gerechten maken. Er valt niet veel te beleven in het dorpje Montopoli maar het is wel mooi met heel smalle straatjes. Het is een ideale uitvalsbasis voor uitstapjes naar Pisa, Volterra, San Gimignano, Livorno en nog vele andere stadjes. We verbleven er met 2 kindjes van 4 en 1.5 jaar en dit wat de beste vakantie ooit! De gastvrijheid van de eigenaars zullen we nooit vergeten. Een super aanrader dus!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bramasole e Ginestra in Montopoli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bramasole e Ginestra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.