Reviews over Montopoli

Super vakantie Italië ik wil terug

Lex van Dalen
    23-8-2018

Super stacaravan met airco die aanstond op dag van aankomst dus lekker koel binnen, receptie die echt mee helpt . waren tas vergeten in de metro van Florence, receptie heeft gebeld met de trammaatschappij alles opgegeven en gelukkig tas was gevonden. Ideaal om de steden Florence, Pisa en Lucca te bezoeken zit allemaal zo rond de 40 kilometer afstand. ook treinstation voor Pisa en Florence dichtbij. Gezellig zwembad met barretje om wat te kopen aardig medewerkers. In het stadje nog lekkere restaurants voor een redelijk prijs( hoofd gerecht en dolce tussen de 50 t/m 80 euro voor 3 personen) waar ook de lokale Italianen eten.

Erg lekker Italiaans eten. dus geen ,patat van Ad Het was vrij rustig met mensen die kampeerde met tent en caravan waarschijnlijk vanwege het weer + 35 graden , dus de airco was zeer zeker een pluspunt. Ideaal plek voor uitvalbasis voor Toscane.

geweldig

romy kiers
    13-7-2018

ik vond het een hele mooie en fijne vakantie.

mooie camping genieten van rust en strand

Nette, leuke camping met hoed zwembad

Chantal
    14-8-2017

Leuke en nette camping. Wij verbleven in een van de stacaravans. Voldeed prima, goede airconditioning.

Verse broodjes iedere ochtend en een heerlijk zwembad. Niet luxe, maar helemaal prima.

Mooie Camping in het midden van Toscane

marianne keulemans
    14-8-2016

Leuke rustige camping. We hadden bij touroperator plaats besproken en bij aankomst mochten we zelf een plaats uitzoeken. De camping ligt gunstig om Florance, Pisa en Lucca te bezoeken. Dus ligt er ook een snelweg dicht bij wij vonden het niet hinderlijk ligt er ook aan waar je op de camping staat. Vanaf S. Romano met de trein naar Florance en Pisa en niet duur. Sanitair oud maar netjes. Leuk zwembad en bij de receptie en restaurant zijn ze heel vriendelijk. Het winkeltje stelt echt niets voor je kan wel iedere dag vers brood bestellen. Wij hebben het hier naar ons zin gehad.

kleinschalige,gezellige camping

lodewyks
    4-8-2016

Wij waren hier op doorreis, de camping was wel moeilijk te vinden. We mochten zelf een plaats uitkiezen,het was een terrassencamping met stijle hellingen.het zwembad was leuk, er was ook kinderanimatie, lekkere pizza gegeten in het restaurant. In het dorp was er niks te beleven. Het sanitair was ok.

Montopoli scoort een 6,7 uit 10, op basis van 27 reviews