Appartement Podere Leccetro

• 9Waardering
  • 9Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
Meer appartement infoTonen op kaart

2 Reviews over Podere Leccetro

• 9hansmpl13-01-2015

Absolute aanrader

Reserveren via verhuurder, aanbetalen met online banking, aankomen en ontdekken dat er van alle benodigdheden minimaal iets aanwezig is (olie, zout, peper, afwasbenodigdheden, toiletpapier, keukenrol,... je kunt het zo gek niet verzinnen of ze hebben er aan gedacht), een woongelegenheid die strak, schoon en perfect uitgerust is. Daarnaast een echtpaar - Francesco en Giuliana - wat oprecht geïnteresseerd in je wel en wee is, je overal mee van dienst wil zijn, de tijd neemt om je specifieke informatie te geven en zich volledig inspant om haar gasten een onvergetelijke en relaxte tijd te geven. Nee, wij hadden en hebben absoluut geen enkele (zaken)relatie met ze, maar volgens mij kan het niet veel beter. Supersnelle WiFi is net aangelegd. Wij kunnen het iedereen aanbevelen. Als je specifieke vragen hebt kun je mij mailen.

• 9hansmpl30-12-2014

perfecte plek, prima uitvalsbasis.

Reserveren via touroperator, aanbetalen met online banking, aankomen en ontdekken dat er van alle benodigdheden minimaal iets aanwezig is (olie, zout, peper, afwasbenodigdheden, toiletpapier, keukenrol,... je kunt het zo gek niet verzinnen of ze hebben er aan gedacht), een woongelegenheid die strak, schoon en perfect uitgerust is. Daarnaast een echtpaar - Francesco en Giuliana - wat oprecht geïnteresseerd in je wel en wee is, je overal mee van dienst wil zijn, de tijd neemt om je specifieke informatie te geven en zich volledig inspant om haar gasten een onvergetelijke en relaxte tijd te geven. Nee, wij hadden en hebben absoluut geen enkele (zaken)relatie met ze, maar volgens mij kan het niet veel beter. Supersnelle WiFi is net aangelegd. Wij kunnen het iedereen aanbevelen.

Appartement Podere Leccetro info

Facilities