Bed & Breakfast Locanda di Beppe

ItaliëToscaneMonticiano
8FantastischScore uit 1 review

8FantastischScore uit 1 review
  • 8Waardering

Bed & Breakfast info

0Tonen op kaart

1 Reviews over Locanda di Beppe

• 8Ron Takens05-11-2009

Fantastische omgeving en uitzonderlijke rust

"La Locanda di Beppe a Tocchi" is gelegen in het uitermate rustige Tocchi, temidden van een bosrijke omgeving, uitgebreide wandelmogelijkheden, zeer centraal ten opzichte van mooie steden als Siena (30 km), Montalcino (45 km), San Gimignano (60 km) en Grosseto (60 km).

Wij zijn van 17 oktober tot 25 oktober 2009 bij de familie Beppe en Fosca en de twee jongens geweest. De tweepersoons kamer was uitgerust met een riant bed en een aparte badkamer voorzien van alle benodigdheden. Voor onze dochter werd nog een extra bed neergezet.

's Morgens werden we verrast met een lekker Italiaans ontbijt en 's avonds hebben we de hele week heerlijk genoten van de kookkwaliteit van raskok Beppe. Hij vertelde ons dat hij nog eens gekookt had voor onze eigen Koningin Beatrix! Iedere dag genoten van weer een andere creatie. Heerlijk!

Zoekt u rust en ruimte voor leuke wandelingen in de omgeving dan is dit pension uitermate geschikt!

Bed & Breakfast Locanda di Beppe info

Veilig betalen met