ItaliëToscaneMonticianoLandhuizen MonticianoLandhuis La Locanda di Beppe a Tocchi

Landhuis La Locanda di Beppe a Tocchi

ItaliëToscaneMonticiano
8FantastischScore uit 1 review
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 1 review
  • 8Waardering

Landhuis info

• Sportfaciliteiten
Meer landhuis infoTonen op kaart

1 Reviews over La Locanda di Beppe a Tocchi

• 8Ron Takens23-11-2009

Pension, rustig gelegen in het hart van Toscane

Wij zijn van 17 oktober tot 25 oktober 2009 bij de familie Beppe en Fosca en de twee jongens geweest. De tweepersoons kamer was uitgerust met een riant bed en een aparte badkamer voorzien van alle benodigdheden. Voor onze dochter werd nog een extra bed neergezet. 's Morgens werden we verrast met een lekker Italiaans ontbijt en 's avonds hebben we de hele week heerlijk genoten van de kookkwaliteit van raskok Beppe. Hij vertelde ons dat hij nog eens gekookt had voor onze eigen Koningin Beatrix!Iedere dag genoten van weer een andere creatie. Heerlijk! Zoekt u rust en ruimte voor leuke wandelingen in de omgeving dan is dit pension uitermate geschikt!

"La Locanda di Beppe a Tocchi" is gelegen in het uitermate rustige Tocchi, temidden van een bosrijke omgeving, uitgebreide wandelmogelijkheden, zeer centraal ten opzichte van mooie steden.

Landhuis La Locanda di Beppe a Tocchi info

Facilities

• RestaurantsBeschikbaar (1)

Room facilities

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij