Appartement Il Santo

Appartement
Appartement Il Santo

We hebben een aantal aanbieders voor Il Santo voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Il Santo in het Nederlands

Fantastische locatie

Eric, 17-8-2014

Wij hadden vooraf wat twijfels door een aantal negatieve beoordelingen die wij heden gelezen over deze locatie. Maar wat is dit een fantastische plek om te verblijven. Het totale complex is groot, waarvan een deel niet in gebruik is. Er zijn kamers die je voor één of enkele nachten kan boeken en er zijn een aantal appartementen. Wij verbleven in een van de appartementen "Girasol". Bij de boeking stond dat het een appartement was met 6 slaapplaatsen en 130 m2. In werkelijkheid hadden we 9 (!) bedden tot onze beschikking en was het volgens ons meer dan 130 m2. En twee badkamers met in allebei een heerlijke douche en toilet. En alles was goed schoon toen we aankwamen. Het zwembad was schitterend gelegen en groot. Misschien niet meer helemaal nieuw, maar goed onderhouden. 'Minpuntjes': De keukenuitrusting was wat gebrekkig en voor boodschappen (ook een broodje in de ochtend) moest ver worden gereden. Het ligt dus wat afgelegen, maar dat was voor ons geen probleem. Wij komen zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Il Santo in Monticiano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Il Santo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Il Santo scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.