Vakantiepark Relais I Piastroni

ItaliëToscaneMonteverdi Marittimo

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Relais I Piastroni voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 10 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 10 reviews
  • 4.4Activiteiten
  • 7.8Onderkomen
  • 6.5Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

10 Reviews over Relais I Piastroni

• 5G vd H16-05-2017

teleurstelling

Het verwarmde binnen en buitenzwembad is niet voor gasten die in een appartement logeren, ook is het verboden voor kinderen onder de 14, voor boven de 14 jaar kost het 15 euro pp voor 2 uur zwemmen. De appartement gasten kunnen in het niet verwarmde buitenzwembad waar 24/7 een nare riool lucht hangt. De gratis Wifi bereikte ons appartement niet, weet niet of dat bij alle appartementen zo is. Appartement zelf is oké, beetje donker. Typisch Italiaans om een vrij mooi appartement te bouwen, met kranen die het niet goed doen, wc-brillen die loszitten, lekkage onder de tegels en een lekkende verwarming. Houd er rekening mee dat je bovenop een berg zit voordat je beneden bent en ergens heen kunt rijden ben je al 20 min. onderweg. Wel leuk: Monteverdi Marittimo zelf, twee aardige restaurants, leuke kleine supermarktjes waar ze zelf bijvoorbeeld kaas maken, supervriendelijke mensen.

• 3Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 7emes29-05-2014

Mooi onderkomen maar weinig beleving

Huisje code 200 prima, direct aan zwembad, nog geen 10 stappen lopen. Tuintje voor en achter. Periode eind mei, niet druk. Weinig beleving, tussen ontbijt en lunch en diner tijden nog geen bakje koffie of glaasje fris te krijgen. We waren blij met het appartement huisje,hotelgasten zitten in een donker gedeelte. Geen gebruik gemaakt van restaurant wegens slechte recensies. Zwembad super. In 10 dagen geen schoonmaak of schone handdoeken gehad. Receptie niet altijd open, geen enkele documentatie over wat te doen in omgeving, zelf opgezocht op internet, wifi alleen bij zwembad en de huisjes.gebrek voor hotelgasten!!! Wat grotere supermarkt op 25 minuten afstand na veel bochtenwerk. In plaatsje zelf, paar zeer kleine winkeltjes voor evt. Brood en beleg.. Wel leuk maar voor boodschappen doen ben je echt aangewezen op de super van bijv. Doratico. Tip voor je naar boven rijdt naar relais sla alvast wat in, want het kost je zeker een half uur heen en terug te rijden.

• 2Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 6Marielle23-07-2013

Tussendoorhotel

We hebben een rondreis samengesteld en hier hebben we drie nachten doorgebracht. Het viel ons een beetje tegen. Personeel sliep een beetje. Geen lift aanwezig, koffers zelf omhoog slepen. Kamer was netjes en schoon. Hebben elke dag schone handdoeken gekregen. Geen balkon aan onze kamer (maar hebben we bij geen een van de vijf hotels gehad). We hebben elke avond op het terras van het hotel gezeten en wijntje gedronken. Ontbijt was heel erg karig. Kregen wel vers bakkie cappuccino. Weinig restaurantjes in de buurt, eten van restaurant zelf was wel OK. Je mag alleen zwemmen daar met zwemmuts op. Ik raad het absoluut niet aan, zijn mooiere leukere hotels te vinden in Toscane...

• 8Eetgelegenheden
  • 10andrea29-04-2012

un'oasi di tranquillità

ho trascorso con la mia famiglia, una vacanza nel mese di aprile, presso il relais i piastroni, e posso confermare, che è un luogo fantastico per riposarsi e stare in completo relax. Il personale è gentilissimo, sempre disponibile ad ogni richeista. Le camee molto pulite e sempre profumate. La colazione del mattino è eccezionale, con pane caldo, torte fatte in casa e tanta atmosfera. La tranquillità e la pace fanno da cornice in un ambientazione dove ogni dettaglio è curatissimo.E' una vacanza che consiglio a tutti e che sicuramente ripeterò quanto prima.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 5Frank S07-08-2011

ondermaats

Park is erg afgelegen. 20 haarspeldbochten om naar de dichtstbijzijnde supermarkt of gezellig restaurantje te komen. Appartement (3-kamer appartement / 5 personen) is ruim van opzet, maar fantasieloos. Voor het buitenleven ontbrak alle gezelligheid en privacy. Geen veranda of terras aan de woning, enkel een aantal verweerde groene plastic stoelen en een tafel midden op een open veldje voor de voordeur. Het bank-bed in de woonkamer (slaapplaats 5) was versleten en onvlak. In het algemeen een onverzorgde indruk. Pluspunt: de vaatwasser. Voor draadloos internet moet je naar de hotel lobby of naar het zwembad, op andere plekken is er geen ontvangst. Kosten: 30 Euro/week. Bezoek aan het restaurant was bedroevend. Chique opmaak, maar daarachter schuilt trage service (mensen liepen boos weg) en een slechte keuken. De maaltijd bestond uit aangebrande kippen, waarbij de serveerster ons nog geruststelde met de woorden:"It's black, but it's good". Geen bezoek waard. Minimalistisch gerund.

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen
  • 9lian19-06-2011

heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als je zoals ons eerst ff tot rust wilt komen voor je aan een rondreis italie/elba begint is het SUPER, wij hadden niets geboekt maar de acc in de gids gezien, kamer in het hotel geboekt, erg schoon, fijn groot balkon met stoelen incl kussens, heerlijk in het restaurant gegeten, kleine hond was ook welkom, korom wij hebben het heerlijk gehad

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 8judith30-12-2009

fijne plek

wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad, ook de kinderen hebben hier genoten.

het zwembad is mooi , altijd ligbedden aanwezig en ook veel andere kinderen, ze hebben zich geen moment verveeld.

het complex ligt redelijk afgelegen, maar best centraal, en ja ..je moet wel van in de auto zitten houden.

het enige wat ons stoorde was dat je buiten de 3500 euro voor 2 weken , ook nog eens 40 euro p.p. per week moest betalen voor handdoeken , schoonmaak, en gebruik zwembad. dat vonden wij absurd, er is helemaal niet schoongemaakt !!!! en wij waren met 6 personen dus dat zou 480 euro zijn geweest !! wij hebben het niet betaald net als de rest van de nederlanders die hier aanwezig waren, wel hebben wij dus maar 80 euro betaald voor 2x schoonmaak(wat niet is gebeurd, zelf gedaan) omdat we anders de rest van onze borg, 200 euro niet terurgkregen.

dit was wel een beetje een domper aan het eind van de vakantie, weet niet of we hier nog terugkomen, was prijs /kwaliteit verhouding best duur.

• 6Activiteiten
  • 8Dennis23-10-2009

Als je van rust houdt en geen kinderen hebt.

Park ligt op een afgelegen plek bij een slapend bergdorp (half uur slingeren naar de bewoonde wereld). Keurige uitstraling in leuke, warme architectuur. Weinig tot geen faciliteiten in de omgeving. Pinautomaat en kruidenier in het dorp. Tankstation in Canneto. Nette, ruime appartementen (we zaten pal aan het zwembad). Wel erg donker binnen door gebrek aan vensters. Keurige, complete keuken. Geen ligbad, alleen een gefixeerde douchekop. Onhandig met kleine kinderen. Goede bedden. Voor kinderen niets te beleven. Geen animatie o.i.d. Alleen een paar speeltoestellen helemaal achteraf. Mooie, bosrijke omgeving voor de natuurgenieter. Slechte uitvalsbasis om de Toscaanse steden te bezoeken i.v.m. afgelegen ligging. Zwembad wordt dagelijks schoongemaakt. Wel koud water. Ruim voldoende ligstoelen en parasols. Geen kinderbad. Weinig personeel op het complex.

Kortom: prima accommodatie om in alle rust een boek te lezen of de bossen in te gaan. Afrader voor jongeren en gezinnen met kinderen

• 1Activiteiten
  • 7Remco17-08-2009

Veelbelovend, maar het valt tegen

We hebben van 25 juli tot 8 augustus met 3 kinderen hier gezeten. Het ligt op een mooie plek bovenop de berg (als je van ver en verlaten en rustig houd). Het park is veelbelovend maar valt op sommige zaken tegen. Half uurtje bochtenwerk en je bent bij de supermarkt, in het dorp is een leuk winkeltje waar je basisboodschappen kunt krijgen. Zwembad en restaurant zijn prima. De eigenaar van het park zou er meer uit kunnen halen. Restaurant is quasi sjiek en met jonge kinderen niet echt heel handig, kaart is ook beperkt. Kwaliteit is erg goed. Kortom velbelovend, maar ze maken het niet waar.

• 3Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 9Galop05-10-2008

Prachtig vakantieverblijf

Rustig, Netjes, mooi zwembad met voldoende parasols en ligbedden gratis. Vriendelijk behulpzaam Natuurlijke omgeving weg van de toeristen drukte, centraal gelegen. Slechts 80 km van Pisa,

30 minuten van zee het bos om de hoek

Vakantiepark Relais I Piastroni info