ItaliëToscaneMontevarchiBed & Breakfasts MontevarchiBed & Breakfast La Casa sul Sentiero

Bed & Breakfast La Casa sul Sentiero

ItaliëToscaneMontevarchi

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast La Casa sul Sentiero voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 2 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 2 reviews

Bed & Breakfast info

0Tonen op kaart

2 Reviews over La Casa sul Sentiero

• 9Arjen en Dorja08-09-2016

Paola en Piero maken je verblijf tot een feest !!

De appartementen zijn prima ingericht. Het ontbijt wordt door Paola en Piero fantastisch verzorgd en beiden zijn uiterst bereid om je van alle informatie te voorzien over Toscane, alle mooie steden in de buurt en leuke uitstapjes. Je kunt ook in de heerlijke tuin tot rust komen, met prachtig uitzicht, als je zin hebt vanuit de jacuzzi. Het dorp, Montevarchi, is ongeveer 4 a 5 kilometer verderop. Het enige dat we een beetje gemist hebben was de mogelijkheid televisie te kijken, zeker omdat er op dat moment Olympische spelen waren. Tot ons geluk konden we ons verblijf van een week nog met een paar dagen verlengen. We hebben genoten en raden dit adres zeer zeker van harte aan.

• 8Helena Knapen21-09-2010

Een echte aanrader !!

Deze B&B is wat ons betreft een echte aanrader ! We hadden kamer La Stalla en je kan eigenlijk niet spreken over een kamer maar over een appartement met 1 slaapkamer ! Zeer ruime slaapkamer, ruime badkamer, zithoek en soort eetkamer/zithoek. Proper, mooi verzorgd. Heel vriendelijke en behulpzame mensen. Zij spreekt Engels en Frans. Hun tips wat "uit eten" betreft zeker opvolgen want het waren stuk voor stuk uitstekende restaurantjes en betaalbare prijzen.

Bed & Breakfast La Casa sul Sentiero info

Veilig betalen met