Aparthotel Residence Il Molino del Ponte

Aparthotel Residence Il Molino del Pontestersterster

8Fantastisch

Italië, Toscane, Montespertoli

Op vakantie geweest naar Residence Il Molino del Ponte?

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Il Molino del Ponte voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info
Tonen op kaart

2 reviews over Aparthotel Residence Il Molino del Ponte

• 8Edwin29-11-2013

Fantastische plek

Il molino del Ponte is een geweldige accomodatie gelegen in een prachtige omgeving. Ruime accomodatie schoon en goede bedden de eigenaar Giorgio zijn vrouw en het andere personeel zijn super aardig en stralen de hele dag met een glimlach. Ook organiseren ze een bbq en dit is heel leuk en gezellig je zit tussen de Italianen dus proef je de Italiaanse sfeer. De accomodatie ligt perfect voor uitstapjes naar de vele bekende steden ook het Vespamuseum is een aanrader dit is gratis en ligt in de plaats pontedera. Helaas waren we maar 5 nachten maar 2weken is zeker vol te houden onze kinderen van 13 en 15 vonden het ook zeer geslaagd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 8Anika08-05-2009

Fantatisch hotel/appartement

Dichtbij Florence ligt het plaatsje Montespertoli.Prachtige omgeving en prima qua lokatie. Hier ligt een leuk hotel met tevens appartementen. Grote, schone en nette kamers met kingsize bedden. Ontzettend gastvrije en lieve gastheer en gastvrouw. Lekkert ontbijtje zit er bij inbegrepen. De prijs-kwaliteit verhouding is prima. Zeker aan te raden.

Gereisd met partner in maart 2009

1 tip over Aparthotel Residence Il Molino del Ponte

• Edwin, 29-11-2013

Florance Vespa museum Pontedera Pisa Sienna

0 vragen over Aparthotel Residence Il Molino del Ponte

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• AdresVia Volterrana Nord 50025(toon op kaart)
    • E-mailadres
    • Website