ItaliëToscaneMontespertoliBed & Breakfasts MontespertoliBed & Breakfast Le Spugne in Val di Botte

Bed & Breakfast Le Spugne in Val di Botte

ItaliëToscaneMontespertoli

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Le Spugne in Val di Botte voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

3 Reviews over Le Spugne in Val di Botte

• 9Anneliek02-05-2013

Geweldige B&B

Heerlijke B&B in Toscane. Zeker een bezoekje waard. De omgeving is geweldig; midden tussen de olijfbomen. Het zwembad in de tuin is wat aan de kleine kant, maar groot genoeg voor een verfrissende duik. Er zijn vaak Nederlanders te vinden. Het ligt boven op een berg, dus als je ergens heen wil moet je wel de auto pakken. Er zit geen restaurant bij de B&B, dus ook hiervoor zou je naar het dorp moeten rijden. Er zit één pizzeria op de berg, maar daar ben ik zelf nooit geweest.

Ik heb helaas gehoord dat ze geen losse kamers meer verhuren, maar alleen het hele huis. Alsnog is het dan volgens mij een hele prettige plek, maar de prijs is hoogstwaarschijnlijk wat hoger dan normaal.

• 10Annette13-12-2010

An excellent place in the country side.

It IS a great place in beautiful surroundings. We wish to go there again and again for holidays. The city nearest by is nice, friendly and very cosy. The couple owning "Le Spugne" is friendly, have a nice sense of humour - and offers a great service. The rooms are lovely.

• 10Familie Peters12-08-2010

Het mooiste plekje van Toscane

Afgelopen zomervakantie zijn wij hier voor de 2e keer geweest. Wat een paradijs! Heerlijk afgelegen op een heuvel met uitzicht op olijfbomen en wijnranken. Super gastvrije mensen en een geweldig huis. Ruime, koele kamers met mooie badkamer. Zeer sfeervol ingericht. Heerlijk ontbijt met allerlei lekkers. Klein maar mooi zwembad, voldoende luie ligstoelen. Alle belangrijke plaatsen liggen op goed te berijden afstanden(evt. treinstation in Montelupo). Extra pluspunt: We hebben heel Toscane gezien maar in Montelupo zit echt de allerbeste ijssalon.

Bed & Breakfast Le Spugne in Val di Botte info

• TVNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar