Appartement La Valle a Polvereto

ItaliëToscaneMontespertoli

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement La Valle a Polvereto voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 2 reviews
+25/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6VoldoendeScore uit 2 reviews
  • 6Waardering
  • 9Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

2 Reviews over La Valle a Polvereto

• 2Merel van Schravendijk31-08-2010

Boers, qua ligging en behandeling.

Hoewel de weg ernaartoe vol gaten zat, hadden we naar aanleiding van de foto’s en beschrijvingen op internet, hoge verwachtingen van deze accommodatie. Bij aankomst leek de eigenaar verrast door onze komst, we leken haar te storen bij het tuinnieren. Ook was zij verbaasd dat wij zonder man/vader reizen. Hoewel mevrouw geen Engels machtig was, sprak haar gezicht boekdelen. Mevrouw had besloten dat wij een andere accommodatie tot onze beschikking zouden krijgen dan wij geboekt hadden. De oppervlakte was zeer ruim, echter de verdeling van de slaapplaatsen was anders dan beschrijven bij het maken van onze boeking. Daarnaast was de zowel de keuken als de badkamer ondermaats qua hygiëne. De magnetron was ronduit smerig, net als het keukengerei. Ook de badkamer leek niet grondig schoongemaakt en het rook er zeer onprettig. Daarnaast waren de bedden opgemaakt met ongestreken lakens. Buiten was er een oorverdovend lawaai van landbouwwerktuigen die gebruik maken van het mooie terras onmogelijk m

• 10Mia14-06-2009

Met één woord "subliem"

het was een zeer aangename verassing om daar voor de eerste maal te komen. De rust overviel me. Wondermooi uitzicht . Het is een echte aanraader. De ligging is uitstekend om verdere uitstappen te doen. De appartementen zijn gewoonweg mooi met alles erop en eraan. Met één woord "subliem" Mia en Ivo

Appartement La Valle a Polvereto info

Facilities

• RestaurantsBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij