Prachtig gelegen domeintje bij wijnboer

Review geschreven door MV

Prachtig gelegen domeintje bij wijnboer

MV
23-9-2011

Ideaal gelegen in de Toscaanse heuvels en een goed gelegen uitvalbasis om uitstappen te maken. Firenze en San Gimignano op een half uurtje, Siena en Pisa op uur rijden. Om Firenze te bezoeken namen we zelfs de heel stipte bus in het dorp die ons op korte tijd in hartje centrum Firenze bracht. Maar ook Montespertoli kon ons bekoren : 'n rustig, aangenaam stadje met toch een paar leuke restaurantjes en een prima supermarkt met ruime openingsuren. Borgo Filicardo ligt ruim 2 km van het centrum, net iets te ver om te voet heen te wandelen, zeker ook gezien de hoge temperaturen. Het appartement is ruim en aan vele details is gedacht. Prima welkomstboekje met veel nuttige tips. Minpuntjes in het appartement vonden we de douche die niet goed werkte en ons huisje was nogal gehorig. (gelukkig hadden we rustige buren) Waar we dan wel enthousiast over waren was het mooi onderhouden zwembad en ons ruim terras waar we 100% privé hadden. Voor ons was het een heel geslaagde vakantie.