Appartement Borgo Filicardo

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Judith van Nuenen

Prachtige én gunstige ligging!!

Judith van Nuenen
5-10-2010

Het appartementencomplex ligt in een prachtig deel van Tocane. Het is heel gunstig gelegen t.o.v. Florence en ook vele andere bezienswaardige stadjes. Een autorit naar de stadjes in de omgeving is gegarandeerd een mooie route. Mijn favorieten zijn Siena en San Gimignano. In die laatste zit de zaak met het lekkerste ijs ter wereld! Maar het dorp is ook heel erg schattig en knus om door heen te lopen.

Borgo filicardo heeft nette, ruime appartementen. Groot balkon met prachtig uitzicht.

Heerlijke wijnproeverij gehad (gratis) Bij aankomst stond er ook een fles klaar als welkomsgeschenk.

Het zwembad was keurig onderhouden ondanks het feit dat er weinig gasten waren op het moment dat wij er verbleven. En het was ook iets te koud om te zwemmen.

Tip voor wie nog gaat; "Montespertoli" staat voor een groter gebied met nog kleine gehuchten in de omgeving. Zo ook Morzano. Hier staat het complex. Toets "Morzano" in op je navigatie of tomtom en je komt precies voor de deur uit!