Appartement San Ottaviano

ItaliëToscaneMonterotondo Marittimo

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement San Ottaviano voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 9 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 9 reviews
  • 7.4Inrichting
  • 9.2Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

9 Reviews over San Ottaviano

• 10Susan14-09-2015

Zee aan rust en lekker eten om de hoek!

We hebben een dochter van bijna 2 en als je toch een beetje aan je huisje gekluisterd zit, is dit een heerlijke plek om te verblijven. De dichtstbijzijnde supermarkt ligt op 20 min. rijden afstand, maar er is wel een heerlijk restaurant om de hoek. Wel even reserveren als je in een drukke periode komt. Verder zijn leuke dorpjes en het strand in de directe omgeving aanwezig. Voor ons was het er perfect!

• 8carlaverdaasdonk24-08-2012

Prachtige locatie, wel afgelegen.

Mooi argoturismo, wij zaten in het vrijstaande huis. Een zee van ruimte, netjes, keukenuitrusting sober, zeer vriendelijke mensen die goed Engels spreken. Fijn zwembad, lekker kleinschalig allemaal. Jammer dat er geen broodservice is in de ochtend.

• 9Nicole07-08-2011

Heerlijke plek, kleinschalig maar niet te

Agritourismo San Ottaviano is een heerlijke plek. Het ligt wat afgelegen, tussen Suverto en Montorotondo M.. Dat betekend dat je voor een boodschap al gauw een 20 minuten moet rijden maar dat is een kwestie van plannen. Wij waren met onze zoon van 8 jaar en die vind het hier heerlijk. Een zwembad gelegen met uitzicht op de heuvels van Toscane. In de buurt zijn diverse stadjes en stranden te bezoeken, allemaal zeer de moeite. Als je van kleinschalig, authentiek en rust houd zul je hier een fijne vakantie beleven.

• 7E.L.Clement11-10-2010

Mooie plek, maar erg geïsoleerd.!!!!!

Zeer slechte aanduiding route richting appartement.Heel veel bochten in de bergen om op plaats van bestemming te komen.Voor je levensbehoeften moet er erg veel km gemaakt worden. Appartement zeer sober ,wel erg ruim.Als je van rust houd een ideale plek.Omgeving is erg mooi. Tot onze verbazing waren de laatste twee dagen van ons verblijf,het zwembad afgedekt met een zeil. Waardoor wij er geen gebruik meer van konden maken.Wel verhuren ,maar geen gebruik meer kunnen maken van diversen voorzieningen. o.a restaurant. Helaas!!!!!!

• 9Familie Timmerman16-08-2010

Een prachtige agrituriso in een dito omgeving!

Deze zomer verbleven wij twee weken in een van de drie huizen op deze agriturismo. Naast de huizen zijn er ook appartementen die er erg leuk uitzien. Ons huis was comfortabel, veel leefruimte en een "badkamer with a view" (geen gordijnen, maar prachtig uitzicht. San Ottaviano is, wat afgelegen, gelegen op een heuvel met een prachtig uitzicht en bijna altijd een verkoelend briesje. Onze kinderen konden heerlijk rondstruinen en vermaakten zich in het kleine speeltuintje en in het zwembad. Een paar keer per week konden we mee eten in het restaurant op de agriturismo. De vriendelijke en behulpzame eigenaren, die overigens erg goed Engels spreken, kookten dan: heerlijk gegeten! In de omgeving vind je prachtige, middeleeuwse, plaatjes als Massa Marittima, Campiglia Marittima en Suvereto. Ook Volterra is in een uur rijden te bereiken. De kust ligt op een half uur rijden met de stranden van Populonia (tevens Etruskische opgravingen) en die in Parco Costiera della Sterpaia. Echt een aanrader!

• 8Margo30-08-2008

prima

Vorig jaar zomer zijn we hier twee weken geweest. We hadden volgens mij een van de grootste appartementen. Keuken/woonruimte was gewoon een zaal! Keukeninrichting inderdaad wel wat gedateerd, maar dat heeft ook zo z'n charme. Op verzoek kon je ook vaker schone handdoeken krijgen. Zwembad is super, met een geweldig uitzicht. Om het complex te bereiken moet je wel een lange slingerende bergweg op (we hebben 40 bochten geteld) , maar dan heb je ook wat!

• 9Familie06-08-2008

Pure rust, natuur, ruimte

Fantastische agriturismo. Ligt midden in de natuur, veel rust, geen lawaai van verkeer. Overweldigend uitzicht. Heerlijk groot zwembad met lekkere ligstoelen. Ligt tamelijk hoog op een heuvel dus de hele dag EN nacht een verkoelend briesje. Leuke plaatsen in de omgeving en het strand!

• 9-05-08-2008

Rust ruimte en natuur

Geweldig agriturismo!! Pure rust, mooie natuur, veel ruimte. Heerlijk groot zwembad met ligstoelen en voldoende parasols. Alles goed verzorgd en schoon. Keuken en sanitair wel iets gedateerd. Leuke dorpjes in de buurt (Suvereto is superleuk). Follonia leuke stad en Massa Maritima zeer de moeite waard. Prachtige routes binnendoor. Al met al een heel goede keus.

• 8R. Wever19-08-2007

Ligging midden in de natuur. Op korte afstand van zee, en diverse typisch toscaanse stadjes. Perfect om strand met excursies in het achterland te combineren.Vanaf het bij het complex horende zwembad heb je een fantastisch panoramisch uitzicht. Nadelig kan echter zijn de afstand naar het dichtsbijzijnde dorp(Suvereto).Bovendien is San Ottaviano slechts via een smalle bochtige weg te bereiken Maar met de juiste planning voor je inkopen en boodschappen heb je hier geen last van. De receptie heeft ruime openingstijden en staat je vriendelijk in het Engels te woord. We vonden de kastruimte in ons appartement wel beperkt. San Ottaviano is zodanig goed bevallen, dat we er volgend jaar terug willen keren

Appartement San Ottaviano info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij