Hotel Borgo Antico

Kleine hotelsWeer vandaag6°3°
Hotel Borgo Antico

We hebben een aantal aanbieders voor Borgo Antico voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Borgo Antico in het Nederlands

Niet doen, zeker geen HP

de Jong
4-11-2012

Eigenlijk was het enige goede: de buitenkant, erg pittoresk.

De kamer matig, klein, de badkamer ronduit slecht, evenals het ontbijt.

Wij hadden helaas HP en zagen mooie borden voedsel aan ons voorbij gaan, wij kregen de resten "personeelseten?" We hebben de prijs van het dag/weekmenu (4 gangen, incl. wijn) betaald, maar kregen een goedkoop 3 gangen (2-keuze) menuutje zonder wijn, zonder koffie.

Het hotel ligt ver van de bewoonde wereld, er is echt niets te doen.

Wifi werkt er niet, je mag tegen betaling gebruik maken van langzaam internet. Al met al, wij zijn eerder vertrokken....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Borgo Antico in Monteroni d'Arbia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Borgo Antico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.