Géén boekingskosten
ItaliëToscaneMonteriggioniAppartementen MonteriggioniAppartement Antico Borgo Poggiarello

Appartement Antico Borgo Poggiarello

ItaliëToscaneMonteriggioni

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Antico Borgo Poggiarello voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 63 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

65 Reviews over Antico Borgo Poggiarello

• 9Richard en Marina02-07-2016

Heerlijk en fantastisch weekje vakantie

Goede ontvangst met een rondleiding over het complex. Heerlijk eten zowel ontbijt als diner. Behulpzame en vriendelijke personeel en eigenaren. Fantastisch uitzicht over het gebied. Mooie en schone appartement boven het restaurant, met fantastisch uitzicht. Het bed was iets minder (hard) maar voor de rest was het prima. Heerlijk rustig en fijne, schone zwembad met goede ligbedden. Kortom een hele fijne vakantie gehad.

• 10Klaus04-07-2015

Super Family Friendly vacation

We travel a lot but have never met so friendly and accommodating host as the family in Antico Borgo. They go out of their way to make us feel special and on holiday. The every day menu is excellent and with good variations. we love coming here every year and can't think of a better way to spend a summer holiday. Thank you all at Antico Borgo

• 8dinievanveldhuizen19-10-2014

Sfeervol en prachtige omgeving

Nette accomodatie, eigenaren die moeite voor je doen, heerlijk eten, prima zwembad. Keuken heeft beperkte mogelijkheden, maar voldoende mogelijkheden om een eenvoedige, goede, maaltijd te bereiden. En heel belangrijk: schoon en netjes! Prachtig uitzicht in een schitterende omgeving. Wel een eindje rijden voor de boodschappen omdat het op een heuvel ligt, maar daardoor in de avond heel rustig. Onze dochters van 12 en 16 hebben het ook prima naar hun zin gehad. Mede door vriendinnetjes en de WiFi😉

• 7APB31-08-2014

Viel erg tegen

Helaas is het ons erg tegen gevallen en begrijpen deze hoge scores echt niet. Ter vergelijk een aantal verschillen met een ander appartement in Toscane (prijs was de helft van deze) waar we zijn geweest:

• Keuken zeer minimaal ingericht een fatsoenlijke maaltijd voor een gezin is bijna niet te koken. De prijzen in het restaurant op het complex waren erg hoog. Voor een gezin met 3 kinderen kom je al zo op 150 eur uit per avond. Het eerste beste restaurant in de buurt is zo'n 20 minuten rijden.
    • geen vaatwasser, magnetron aanwezig
    • slaapkamers waren erg klein. Ter illustratie, de kastdeuren waren klapdeuren omdat er niet voldoende ruimte was om de deuren op te zetten.
    • geen horren voor de ramen terwijl het stikte van de muggen
    • Terras met nauwelijks privacy en geen zon
    • Zwembad was erg koud doordat er elke dag koud water werd aangevoerd en heel slecht onderhouden met een vieze groene rand langs het zwembad en veel onkruid.
    • Badkamer stonk heel erg.

nino giove, direttore, 10-09-2014

The customer who complains about everything, never came or have breakfast in our restaurant; then we do not understand what it refers to the 150 euro per day that would have paid. In the 11 days of his stay he bought only 3 pizza that has paid 30 euro. Regarding the space, the apartment, as well as having a private patio with views over the Val d'Elsa and San Gimignano also had an adjacent space, although it private, outside. The customer complained also of our mattresses (orthopedic and certificates) that in his opinion were hard and we replaced them. He complained also that there was smell in the bathroom and in his presence he had to admit that there was no bad smell. We never stated that our outdoor swimming pool is heated. Upon check out we were informed that he had broken a dish (for which they have not paid at all) but they forgot to tell us that they had also broken the hair dryer. Best regards.

• 10Dave16-08-2014

Fantastisch vakantieadres!

De ligging van deze appartementen is zo uniek... 1,8 kilometer van de dichtstbijzijnde weg, bovenop een berg met een magnifiek uitzicht over de Toscaanse velden en bergen. Voor de eigenaars is werkelijk niets een probleem, ze zijn zelfs verontwaardigd als je vraagt of het een probleem is: "of course not, you're our guest, you're on holiday, we make it happen!". We hebben er ook enkele keren gegeten en de jonge chef blinkt uit in zijn eenvoudige maar werkelijk heerlijke gerechten. Ook voor de (jonge) kinderen is qua eten alles mogelijk. Het zwembad is ruim genoeg, niet verwarmd maar dat hoeft ook niet echt bij de Toscaanse temperaturen. De appartementen (wij hadden 3 kamers) zijn eenvoudig, alles is er, maar de echte luxe van thuis zal je zonder problemen binnen enkele uren vergeten zijn. Een microgolfoven had wel gemogen (als ik dan iets negatiefs kan verzinnen). Werkelijk een aanrader!

• 9Maja10-08-2014

Supermooie vakantie

Keuze gemaakt, mede op basis van de beoordelingen die we op internet vonden. De goede scores zijn meer dan terecht! Enige minpuntje is het eenvoudig ontbijt met enkel warme toast en geen vers brood. Voor de rest heel vriendelijke mensen, rustige omgeving, prachtig vergezicht, nette kamers, lekkere Italiaanse keuken (ook aangepast aan kinderen), groot zwembad in tuin met olijfbomen (die voor wie dat wenst de nodige schaduw geven). Wij zouden zeker nog eens terug willen komen.

• 10Tammy Resch26-12-2013

Fantastic homebase in Tuscany!

We loved staying at Antico Borgo Poggiarello for a week in June 2013. We would drive to a different hill town every day and then return to a fantastic gourmet meal and spectacular sunset every evening. The staff were friendly and very accomodating. Would love to stay here again.

• 10filippodimaso13-09-2013

Grandioso

...e capita, a volte, di imbatterti nel paradiso. Dove il silenzio, che insegui come una chimera, all'improvviso diventa tangibile. Dove esiste ancora la possibilità di pecepire la propria umanità, lontano dallo scempio della "modernità" e dallo "stress da produzione". Dove ti ricongiungi ad un benessere tuo, di te stesso, ad un tuo, unico, vivere bene, che spesso lasci nel ripostiglio della tua vita. Questo è quello che abbiamo trovato a Poggiarello, paradiso dei colli senesi. Dove Nino, Grazia, Paolo, Lapo, Licia e Ciro ci hanno fatto sentire a casa. Dove il cibo è superiore e il vino di più! Dove tutto è bello! La cosa peggiore? Andar via. Grazie gente, siamo stati bene. Mimma e Filippo.

• 10Domenico Apolloni11-09-2013

posto meraviglioso - vacanza da ricordare

ci tornerò. ho trovato un silenzio da manuale e cibo ottimo. cordialità tanta da parte della gestione.

• 8Sonja Teuben31-08-2013

Prachtige agricocultuur in Toscane!

Midden in natuur, boven op een heuvel, een echt prachtig gelegen agricocultuur. (14 appartementen) Lekker zwembad erbij, heerlijk eten en een adembenemend uitzicht over het Toscaanse landschap. Appartement is ruim, airconditioning, wel mager ingerichte keuken zonder magnetron/oven. Vriendelijk personeel, wordt gerund door een italiaanse familie, erg leuk. 1 keer per week schoon linnengoed/handdoeken. Geen tussentijdse schoonmaak. Toscane proeven in alle opzichten, een half uur rijden naar Siena, en San Gigligmano en in een uur ben je in Florence..

Appartement Antico Borgo Poggiarello info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar