Appartement Antico Borgo Poggiarello

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag14°5°
Appartement Antico Borgo Poggiarello
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Antico Borgo Poggiarello voor je op een rij gezet:

41 reviews over Appartement Antico Borgo Poggiarello in het Nederlands

Heerlijk en fantastisch weekje vakantie

Richard en Marina
2-7-2016

Goede ontvangst met een rondleiding over het complex. Heerlijk eten zowel ontbijt als diner. Behulpzame en vriendelijke personeel en eigenaren. Fantastisch uitzicht over het gebied. Mooie en schone appartement boven het restaurant, met fantastisch uitzicht. Het bed was iets minder (hard) maar voor de rest was het prima. Heerlijk rustig en fijne, schone zwembad met goede ligbedden. Kortom een hele fijne vakantie gehad.

Sfeervol en prachtige omgeving

dinievanveldhuizen
19-10-2014

Nette accomodatie, eigenaren die moeite voor je doen, heerlijk eten, prima zwembad. Keuken heeft beperkte mogelijkheden, maar voldoende mogelijkheden om een eenvoedige, goede, maaltijd te bereiden. En heel belangrijk: schoon en netjes!

Prachtig uitzicht in een schitterende omgeving. Wel een eindje rijden voor de boodschappen omdat het op een heuvel ligt, maar daardoor in de avond heel rustig. Onze dochters van 12 en 16 hebben het ook prima naar hun zin gehad. Mede door vriendinnetjes en de WiFi😉

Viel erg tegen

APB
31-8-2014

Helaas is het ons erg tegen gevallen en begrijpen deze hoge scores echt niet. Ter vergelijk een aantal verschillen met een ander appartement in Toscane (prijs was de helft van deze) waar we zijn geweest:

- Keuken zeer minimaal ingericht een fatsoenlijke maaltijd voor een gezin is bijna niet te koken. De prijzen in het restaurant op het complex waren erg hoog. Voor een gezin met 3 kinderen kom je al zo op 150 eur uit per avond. Het eerste beste restaurant in de buurt is zo'n 20 minuten rijden.

- geen vaatwasser, magnetron aanwezig

- slaapkamers waren erg klein. Ter illustratie, de kastdeuren waren klapdeuren omdat er niet voldoende ruimte was om de deuren op te zetten.

- geen horren voor de ramen terwijl het stikte van de muggen

- Terras met nauwelijks privacy en geen zon

- Zwembad was erg koud doordat er elke dag koud water werd aangevoerd en heel slecht onderhouden met een vieze groene rand langs het zwembad en veel onkruid.

- Badkamer stonk heel erg.

nino giove, direttore, 10-9-2014

The customer who complains about everything, never came or have breakfast in our restaurant; then we do not understand what it refers to the 150 euro per day that would have paid.

In the 11 days of his stay he bought only 3 pizza that has paid 30 euro.

Regarding the space, the apartment, as well as having a private patio with views over the Val d'Elsa and San Gimignano also had an adjacent space, although it private, outside.

The customer complained also of our mattresses (orthopedic and certificates) that in his opinion were hard and we replaced them.

He complained also that there was smell in the bathroom and in his presence he had to admit that there was no bad smell.

We never stated that our outdoor swimming pool is heated.

Upon check out we were informed that he had broken a dish (for which they have not paid at all) but they forgot to tell us that they had also broken the hair dryer.

Best regards.

Fantastisch vakantieadres!

Dave
16-8-2014

De ligging van deze appartementen is zo uniek... 1,8 kilometer van de dichtstbijzijnde weg, bovenop een berg met een magnifiek uitzicht over de Toscaanse velden en bergen. Voor de eigenaars is werkelijk niets een probleem, ze zijn zelfs verontwaardigd als je vraagt of het een probleem is: "of course not, you're our guest, you're on holiday, we make it happen!". We hebben er ook enkele keren gegeten en de jonge chef blinkt uit in zijn eenvoudige maar werkelijk heerlijke gerechten. Ook voor de (jonge) kinderen is qua eten alles mogelijk. Het zwembad is ruim genoeg, niet verwarmd maar dat hoeft ook niet echt bij de Toscaanse temperaturen. De appartementen (wij hadden 3 kamers) zijn eenvoudig, alles is er, maar de echte luxe van thuis zal je zonder problemen binnen enkele uren vergeten zijn. Een microgolfoven had wel gemogen (als ik dan iets negatiefs kan verzinnen). Werkelijk een aanrader!

Supermooie vakantie

Maja
10-8-2014

Keuze gemaakt, mede op basis van de beoordelingen die we op internet vonden. De goede scores zijn meer dan terecht! Enige minpuntje is het eenvoudig ontbijt met enkel warme toast en geen vers brood. Voor de rest heel vriendelijke mensen, rustige omgeving, prachtig vergezicht, nette kamers, lekkere Italiaanse keuken (ook aangepast aan kinderen), groot zwembad in tuin met olijfbomen (die voor wie dat wenst de nodige schaduw geven). Wij zouden zeker nog eens terug willen komen.

Prachtige agricocultuur in Toscane!

Sonja Teuben
31-8-2013

Midden in natuur, boven op een heuvel, een echt prachtig gelegen agricocultuur. (14 appartementen) Lekker zwembad erbij, heerlijk eten en een adembenemend uitzicht over het Toscaanse landschap.

Appartement is ruim, airconditioning, wel mager ingerichte keuken zonder magnetron/oven.

Vriendelijk personeel, wordt gerund door een italiaanse familie, erg leuk.

1 keer per week schoon linnengoed/handdoeken. Geen tussentijdse schoonmaak.

Toscane proeven in alle opzichten, een half uur rijden naar Siena, en San Gigligmano en in een uur ben je in Florence..

Prachtige Agriturismo

Alex den Hartog
22-8-2013

Wat ons betreft is deze agri-turismo inderdaad fantastisch, maar iets overgewaardeerd met de 9.5 score op Zoover. Een 8 à 8.5 is een reële score. Paulo, Roberto en hun familie doen er echt alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het zijn supervriendelijke lui met een geweldige mentaliteit. Al met al hebben we een geweldige vakantie gehad en we zouden het zeker aanraden. Als er nog een aantal zaken zouden worden aangepast / verbeterd dan gaat de score zeker richting de 9.

Te hoog gewaardeerd. 8 reeel.

Mooi centraal gelegen tussen siena en sant gimmignano.

Weg naar accomodatie toe duurt even, smal bergachtig weggetje.

Onderhoud aan tuinen,speeltuin en rondom zwembad is slordig.

Eten is ok.

Voor hond is er geen wandelmogelijkheid.

Via een smalle weg omhoog naar de prachtige bestemming !

Prachtig uitzicht, heerlijk rustig en zeer gastvrije beheerders .

Prima appartement, mooi zwembad en heerlijk eten en drinken.

Vakantie zoals het hoort !

Heerlijke vakantiebestemming!!!

Maartje Koster
8-8-2013

Dit is echt vakantie vieren zoals het hoort! Wat een gastvrijheid van de familie. Heerlijk eten 's avonds op het terras met een prachtig uitzicht en genieten van de ondergaande zon. Of een heerlijke pizza bezorgt op je eigen terras! De appartementen zijn ruim ingericht en voorzien van airco en gratis Wifi. Schoon en kinderbedje was ook een prima bedje zoals wij in Nederland de campingbedjes gewend zijn.

Het zwembad is ook schoon en heerlijk water, vanaf hier kijk je ook weer mooi uit naar o.a. San Gimignano.

De accommodatie is rustig gelegen op een heuvel, dit is voor ons geen nadeel, omdat je hierdoor een prachtig uitzicht hebt en complete rust.

En werd ook alles aan gedaan om ons zoontje van 1 en ons het zo goed mogelijk naar de zin te hebben. We vroegen een magnetron en die stond er al bij aankomst.

Kortom: Top accommodatie en voor herhaling vatbaar!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Antico Borgo Poggiarello in Monteriggioni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Antico Borgo Poggiarello zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.