Appartement Podere le Manzinaie

• 9.2Inrichting
  • 9.2Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

6 Reviews over Podere le Manzinaie

• 10MH05-09-2011

Fantastisch!

Prachtige typisch in Toscaanse stijl opgezet landhuis met appartementen en 2 huisjes, waardoor niet massaal. Centraal gelegen waardoor alle mooie plaatsen te berijden zijn (Siena, Montepulciano, Pienza, Cortona, Perugia, etc.). Appartementen zijn supernetjes en de familie die het runt is uitermate vriendelijk en gastvrij. In de buurt zijn voldoende heerlijke restaurantjes, maar ook supermarkten, bakkers, slagers etc. om zelf iets te bereiden. Heerlijk zwembad, serene rust, en 's avonds heerlijk buiten genieten van een wijntje. Het geeft een maximaal vakantiegevoel. Absolute aanrader!

• 9Edwin en Esther03-11-2010

Gastvrijheid is het sleutelwoord

Wij sluiten ons geheel aan bij de eerder geplaatste beoordelingen. De gastvrijheid van de familie is zo warm en hartelijk, ze staan altijd voor je klaar als er iets is, of gewoon voor een gezellig praatje. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien, en zeer schoon. In de omgeving is ook genoeg te doen en te zien, en de reisafstanden naar bijv. Sienna zijn met de auto zeer zeker te overzien.

Ook wij overwegen om nogmaals naar Le Manzinaie te gaan!

• 8Edwin en Esther03-11-2010

Super!!

Wij zijn hier twee weken geweest in juni. Wat een vriendelijke familie, die maken je verblijf echt geweldig. De apartementen zijn netjes en van alle gemakken voorzien. In de schitterend aangelegde tuin is een lekker zwembad aanwezig. Bij verblijf van een week of meer kookt de familie ook een avond uitgebreid voor de gasten. Hun hartelijkheid maakte ons verblijf nog leuker!

Zeker een aanrader!

• 10Elisabeth13-08-2009

Het woord "Gastvrijheid" is hier uitgevonden

Podere Le Manzinaie voor een perfecte vakantie in een gastvrije omgeving.

Le Manzinaie is een oude boerderij omgebouwd tot 4 appartementen. De appartementen zijn geweldig mooi en modern op toscaanse wijze ingericht, met een complete keuken, de badkamer heeft een douche en een jacuzzi bubbelbad. Er zijn 2 en 4 persoons appartementen. Maar wat ons het meeste aansprak is de enorme gastvrijheid van Marzia haar man Fiore en dochter Alice. Op al onze reizen hebben we nog nooit zoiets meegemaakt, gewoon geweldig. Erg leuk zijn ook de diners van Marzia en Fiore. Een overnachting tijdens uw verblijf ze zal je uitnodigen voor een diner met alle andere gasten. Montepulciano is een goed uitgangspunt om Toscane te verkennen per auto of trein en je zit ook vlak bij Umbrie en het Lake Trassimeno. Ik kan deze Podere van harte aanbevelen, ook met kleine kinderen. Neem eens een kijkje op de site voor een voorproefje. Zulke gastvrijheid vind je nergens.

• 10Monique Phiferons08-07-2009

Geweldige gastvrijheid

App./cottage Le Manzinaie is zo bijzonder dat wij, iets wat we nooit doen, er al regelmatig zijn teruggeweest in voorjaar en zomer.

• 9Kim van den Hoogen04-06-2008

Geweldige mensen die er werken en je het gevoel geven van luxe, vrijheid en plezier.

Heerlijk genieten in prachtige natuur en dichtbij mooie plaatsen zoals Montalcino, Siena, Perugia etc.

Kortom: puur genieten.

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij