Hotel Panoramic

ItaliëToscaneMontepulciano

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Panoramic voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 10 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.5VoldoendeScore uit 10 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

10 Reviews over Panoramic

• 3Bert14-07-2016

Wat een treurige bedoening

Op onze doorreis gelukkig maar 1 nacht hier verbleven. De opmerkingen over de locatie zijn terecht, het uitzicht is super, echter gasten die dit hotel met een hoog cijfer beoordelen zijn waarschijnlijk niets gewend of heel snel tevreden. Het hotel is sterk gedateert, doet spartaans aan en heeft veel weg van een sanatorium uit de jaren 70. Het ontbijt is bedroevend. Een aantal taarten, wat stukjes brood, weinig beleg en fruit uit blik. Een portable cd speler zorgde voor de passende achtergrondmuziek. Al met al kregen wij het gevoel bij een uitvaartdienst aangeschoven te zijn. Ieder zijn meug, gelukkig maar, maar van dit hotel werden wij depressief. Over het personeel zullen we het maar niet hebben. Hiervoor verwijs ik graag naar de reacties van het personeel op de beoordelingen bij touroperator van enkele ontevreden gasten. Do I need to say more?

• 9a_e_meijdam19-10-2013

prachtig hotel op perfecte locatie

schitterend hotel op centrale plaats om Toscane en Umbrië te ontdekken en bekijken.Personeel is top en staat klaar voor de gasten. Hondjes zijn net zo welkom als de mens, dit tekent de gastvrijheid van dit hotel en haar personeel . De kamers zijn groot, beden goed en de badkamer ruim. De omgeving is keurig verzorgt en Montepulciano en wijde omgeving is vanuit hotel panoramisch te zien. Dit hotel is een echte aanrader voor korte of langere vakanties. Het beschikt tevens over een prachtig gelegen zwembad met grote ligweide en door hele hotel en bij zwembad een zeer goede WIFI verbinding. De auto kan overdekt gestalt staan. De verzorging is alleen ontbijt, dit is opgezet met een ruime keuze. Met voldoende eetgelegenheden is de combinatie super.

• 8B. Vrancken05-10-2010

Zeker de moeite waard!

Het hotel is veel beter dan de verschillende reviews suggereren. Er zijn verschillende types kamers. De deluxe kamers zijn schitterend (zeer ruim, airco, balkon, koelkast,...) en zeer proper. Over de andere kamers kan ik mij niet uitspreken. Ligging is fantastisch, zwembad zeer goed onderhouden, ontbijt meer dan voldoende. De hoteluitbater misschien wat "weird", maar hotel is de drie sterren zeker waard.

• 7vanmaele27-02-2009

niet aangeraden voor mensen met een slechte rug

de ligging is absoluut prachtig, de naam panoramic is zeker niet verzonnen! de kamers daarintegen zijn barslecht. de gemiddelde temp tijdens de dag was 35°(super dus) maar geen airco op de kamer, alleen een blazertje die het nog warmer maakt. De bedden zijn volledig doorgezakt, als je erin ligt voel je de ijzeren veren snijden in je rug. uit armoede hebben wij de bedden rechtgezet en de matrassen op de grond gelegd. Dit was al iets beter maar zeker nog niet goed genoeg om een nacht te kunnen doorslapen. De kamers waren wel elke dag gepoetst. Het eten 's morgens was wel uitgebreid, maar na de 8e dag kwam er toch wel een sleur in de voorverpakte taarten..Het zwembad met de olijfboom tuin erbij was subliem, vriendelijke jobstudent, proper water, geen problemen met de ligzetels of kussens. de receptionist heeft ons een wijndegustatie aangeboden op een toplocatie, dit alles voor slecht 20 euro, vervoer inbegrepen, alles geregeld. Degustatie bleek gratis..vervoer was 20 euro en nog geen 3km!

• 7Rudo08-09-2008

mooi gelegen, wat ouder hotel

Het hotel ligt prachtig, de kamer die wij (4en) hadden was ruim met balkon. Ht zwembad was heerlijk, het ontbijt gemiddeld, vooral veel taart. Het hotel was enigszins verouderd van binnen en een beetje gehorig. Helaas geen restaurant, maar op loopafstand was een restaurant die werd aanbevolen, La Pulcino en deze was zeer de moeite waard. Eigen gemaakte pasta en bruschettes, zelf gemaakte wijn en een fantastisch uitzicht wederom op Montepulciano.

• 7Rudo Clemens08-09-2008

Mooi gelegen, maar oud hotel

Hotel ligt fantastisch, is een beetje oud en gehorig. het zwembad is prima, het ontbijt is uitgebreid, de kamer die wij voor ons vierne hadden was ruim en het restaurant (niet aanwezig in hotel) in de buurt (La Pulcino) is een aanrader (basic Italiaans, alles homemade), fantastisch uitzicht en goed, vriendelijk personeel.

• 2DeMulder03-08-2008

Onvoorstelbaar!

Dit hotel pretendeert een 3 sterren hotel te zijn maar beantwoordt hier volgens ons absoluut niet aan. Het zwembad en de ligging zijn hun enige troef. De kamers zijn hopeloos verouderd, het water in de douche loopt niet weg, het ontbijt is onaanvaardbaar: voorverpakte smakeloze rommel, droge taarten, meestal wel verse broodjes. We hadden in de buurt van Pienza ook heerlijke pecorino verwacht. Alleen de prijs van een flesje spuitwater komt overeen met wat men van een driesterrenhotel verwacht: 2 euro voor een half litertje slecht spuitwater uit een automaat (in een zeer goed restaurant betaal je 1.5 euro voor 3/4 tot 1 liter heerlijk water met bediening aan tafel). De brochures vermelden: minibar op de kamer en fietseverhuur tegen betaling: dit is niet aanwezig.

• 4Els SInnaeve02-08-2008

Wat een ramp !

Na de beoordeling op deze site te lezen, waren we eigenlijk gerustgesteld over de goeie kwaliteit van dit hotel. Maar o wee wat een ramp zeg !!! Ik moet wel zeggen dat het zwembad heel mooi was en goed onderhouden, met vriendelijke jobstudent. Maar o wee in het hotel zelf ... Langs de buitenkant dik in orde in prachtige omgeving. Maar van binnen had ik eerder de indruk binnen te gaan in een RVT. Kamers en hotel zelf fel verouderd, en op de wc in de badkamer konden wij gewoonweg niet normaal gaan zitten wegens plaatstekort, douche was ook piepklein. Personeel van het hotel, amai, onvriendelijk tot en met !!! Ze waren zelfs niet in het bezit van een pc, alles werd nog in de boeken geschreven. Telkens je het hotel wou buitengaan, moest je ook de sleutel afgeven ... Ontbijt, 10 taarten en alles was verder niet gekoeld, warme kaas, uitlopende confituur en droge croissants uit een plastiekje, ook wel wat verse pistoletjes... Zeker niet meer voor herhaling vatbaar... Toscane zelf wel !!!!

• 9nancy, alex, thomas en rani11-11-2007

wij zijn hier in augustus voor 4 nachten geweest. het zwembad en tuin rondom zijn zalig rustig. kamer was heel ruim met terras met heel veel kastruimte ook, alleen misschien wat weinig verlichting. als ontbijt stonden er altijd ongeveer 10 verschillende taarten, ook verschillende broodsoorten met beleg, yoghurt, muesli. wat wij wel echt nadeel vonden, was dat je geen avondeten kon hebben in het hotel. dus als je na vermoeiende dagtocht douche had genomen, moest je weer je auto in en naar restaurant rijden/zoeken.

• 9Nancy11-11-2007

wij zijn in augustus 2007 4 nachten geweest. zwembad en grote tuin rondom zijn zalig,heel rustig. onze kamer was heel ruim, misschien wat weinig licht, maar heel veel kastruimte. ontbijt was ook heel goed. het enige minpunt vinden wij dat je geen avondeten kan krijgen in het hotel. Als je dus eens een dag rustig aan het hotel wilde blijven of moe was na daguitstap moest toch je auto nemen om naar een restaurant te gaan.

Hotel Panoramic info

Room facilities

• MinibarNiet beschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)