Hotel Cicolina

ItaliëToscaneMontepulciano

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Cicolina voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 9 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

10 Reviews over Cicolina

• 9Maarten08-06-2014

Heerlijke trouwlocatie

Wij zijn hier in 2010 getrouwd. Een heerlijk hotel om deze mooie dag uit je leven te vieren. Het (huwelijks)diner was fantastisch. Ook de betrokkenheid en de vriendelijkheid van het personeel is geweldig.

Als verslaafde Italië-gangers willen wij deze fantastische locatie niet voor ons zelf houden.

• 9MPE04-02-2013

GEWELDIG

Super hotel, mooi zwembad. mooie, schone en ruime kamers. iedere kamer eigen details en eigen inrichting. eten is super!

• 9B&D14-09-2010

prachtig stukje Italie

Hotel Cicolina was geweldig. Wij zijn hier 1 week geweest tijdens onze huwelijksreis maar hadden graag langer willen blijven. Kamers ruim en netjes, wij hadden een kamer met prachtig uitzicht. Omdat het onze huwelijksreis was kregen wij een fles prosecco cadeau. Personeel is aardig, spreken niet allemaal even goed Engels, maar uiteindelijk kom je er wel uit! Daniel, de ober is geweldig! Een wijnproeverij onder zijn leiding is erg aan te raden! Ze hebben een prachtige wijnkelder!! Zwembad zoals eerder genoemd inderdaad adembenemend, prachtig uitzicht. Inderdaad wat koud water, maar het is tenslotte ook bedoeld voor de verkoeling! Ontbijt en diner geweldig, lunch zou wat uitgebreider kunnen (tja als je dan toch iets moet noemen dat minder was!) Je hebt er wel een auto nodig om de omgeving te verkennen. Niet twijfelen, gewoon boeken dit hotel!

• 10Bert29-07-2009

Tophotel in prachtige toscaanse omgeving

Wij zijn echt wel wat gewend qua hotels maar dit hotel overtrof onze verwachtingen. De villa is in geheel antiek Toscaanse stijl ingericht. De kamers zijn ruim, compleet en overweldigend mooi.

Het zwembad is te bereiken via een smal paadje tussen de olijfbomen en heeft een adembenemend prachtig uitzicht over de vallei van omgeving Montepulciano.

In tegenstelling tot andere beoordelingen vonden wij het ontbijt veelzijdig. Diverse broodjes, vers fruit, diverse yoghurtjes ect... Het meest enthousiast waren wij over het avondeten. De chefkok is een plaatselijke "amateur-cheffin" die de (h)eerlijkste Toscaanse gerechten bereidt. Geen poespas gewoon simpel, goed en zeer veelzijdig. Voor culinaire genieters een absolute aanrader (en goed betaalbaar €32/pp)

Ons inziens is een verblijf van circa een week meer dan voldoende (luxe gaat snel wennen en dan wordt het ook 'gewoontjes' haha)

• 9Familie Beckers09-05-2009

Geweldige accomodatie midden in Toscane!

Wij gaan dit jaar voor de 3e keer naar Vila Cicolina, het is een geweldig mooi hotel met prachtige kamers, vriendelijke mensen en een schitterende tuin met een heerlijk zwembad wat lijkt over te lopen in de Toscaanse omgeving. Wat komen wij hier toch graag!!!

• 9Paul & Joke26-08-2008

Mooi hotel met prachtig zwembad

Hotel Cicolina is een prima hotel met mooie grote kamers en goede badkamer. Ontbijt is niet spectaculair maar gewoon goed. De tuin is heel mooi en het overflow zwembad + overflow jacuzzi zijn geweldig.

Het pad naar de ingang aan de zwembadkant is heel slecht en je vraagt je de eerste keer af of je wel goed zit, er is nog een tweede ingang en daar is het wel wat beter.

Het centrum van Montepulciano is maar een paar minuten rijden maar de echte leuke restaurantjes liggen aan de weggetjes in de omgeving.

Prima naar ons zin gehad.

• 9Auke28-07-2008

Super

vorig jaar geweest, maar staat ons nog in het geheugen gegrift. Heerlijk gegeten en met een auto kan je een hoop zien. Het zwembad is ook echt geweldig. Het is wel niet verwarmd. Als je wilt ontspannen en van de natuur wilt genieten echt een aanrader Montepulciano is ook een leuk stadje!

• 10Marloes22-05-2008

Top locatie! Heerlijke tuin, super ligging van het zwembad met uitzicht over de vallei, zeer nette en grote kamers en een heerlijk (zoet) ontbijt. Eenmaal hebben we in het restaurant van Cicolina gegeten en dat was geweldig. Heerlijk lokaal eten en niet duur. Cicolina ligt zo'n 2 km van Montepulciano af, dus je hebt wel een auto nodig om de stad te verkennen. Maar eigenlijk hoef je helemaal niet meer van het terrein af om van Toscane te genieten.

• 9veronica22-03-2007

Heerlijk adres!! Mooie kamer,prachtige ligging. Wij wisten dat wij niet konden dineren,maar op een avond hadden wij geen zin om uit te gaan,maar er werd toch een aantal hapjes voor ons gemaakt.Onder de vijgenboom.En inderdaad: heel romantisch!!Ook een prachtig zwembad met een waanzinnig uitzicht op de heuvels.Kortom fantastisch!!

• 9Paul en Truus17-07-2005

Uitstekend, sfeervol hotel met zeer goede service en prachtige kamers. Vanaf het zwembad fraai uitzicht over de heuvels van Toscane. Persoonlijke aandacht is hier echt van toepassing. Wij hadden een heerlijke lunch a la carte onder de vijgenboom...romantisch! Omgeving is prachtig en goed te bereiken. Topper!

Hotel Cicolina info

Facilities