Vakantiehuis Casa La Rosa

2008

Heerlijk relaxen

P
27-8-2008

Huisje is bereikbaar via zeer rustige weg. Bij oude kerk (Madonna de la Querce) kan het erf van een boer worden opgereden waarna het huisje via een grintweggetje te bereiken is. Midden tussen de olijfbomen en wijngaarden heb je vervolgens een prachtig uitzicht op het dal. De benedenverdieping is wat klein maar verzorgd. In de keuken bevindt zich een afwasmachine en er is een tv. Dit staat niet in de beschrijving van het huisje bij Vacanceselect! De slaapkamer is groot en het bed is heerlijk. De badkamer is klein maar heeft alles wat je verwacht. De douchecabine is wel wat klein. De tuin maakt veel goed: heerlijk om in de zon te zitten!! Als je via het naastgelegen pad naar beneden loopt kunnen verse bramen en pruimen geplukt worden. De eigenaars, die 400 meter verderop wonen, zijn zeer behulpzaam. Hun Engels is, net zoals bij veel Italianen, niet van zeer hoog niveau.

Gereisd Met partner in augustus 2008

Vakantiehuis info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Casa La Rosa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa La Rosa in Montepulciano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa La Rosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.