Appartement Borgo Sette Tigli

• 8.8Inrichting
  • 9.5Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

6 Reviews over Borgo Sette Tigli

• 8Pieter22-08-2018

Voor herhaling vatbaar.

Mooie plek, kleinschalig complex, diverse nationaliteiten, verbleven in app #3 (keurig, tuintje plus terras, iets te zachte matrassen), eigenaren onderhouden complex goed.

• 9Donders13-08-2014

Heerlijk plekje in Toscane

We hebben een heerlijke vakantie gehad in een van de zes appartementen van Borgo Sette Tigli. Dit complex ligt aan de voet van Montepulciano. Met een mooi uitzicht zoals je dat op vakantie zou willen. De appartementen zijn ruim en zeer netjes ingericht. Voorzien van alle luxe zoals afwasmachine, wasmachine, vriezer, enz. Ons appartement werd in de twee weken dat wij er waren 1 keer extra schoongemaakt. We zaten in appartement nr 6 op de begane grond, hierbij zat een ruime tuin. Verder op het terrein veel gras en Oleanders. Onze kinderen hebben het ook goed naar hun zin gehad met twee schommels en een glijbaan en natuurlijk het zwembad. Niet groot, maar voldoende voor 6 appartementen. Wat een nadeel zou kunnen zijn is dat er geen hek om het zwembad staat. Wij moesten daarom met twee kinderen zonder zwemdiploma goede afspraken maken. Rond Montepulciano is een mooie omgeving met prima restaurants (alleen weinig pizza). Kortom Borgo Sette Tigli is een echte aanrader!

• 8Boertjes18-01-2014

Het is een hele mooie appartement

We waren hier een week in Augustus. Prachtige omgeving, vanuit de appartement is er een geweldige uitzicht rondom de Toscaanse heuvel, goede accommodatie, schoon en alles was er aanwezig in dit appartement. Van strijkijzer tot aan de wasmachine staan er aanwezig. Geen op of aanmerking hierover. Top appartement. Maar, we wisten toen niet dat als je op de begane grond zit, op appartement nr. 7, dat er geen Airco aanwezig is. Het was daarom wel echt warm, het was ongeveer 35 graden binnen in onze woning. Er waren wel luiken en zo, maar je hebt er echt een airco nodig. Omdat er midden in de natuur, hadden wij last van bijtende rode mieren. Dit kan echt niemand wat aan doen. Het is midden in de natuur dus het kan gebeuren. We komen zeker terug, maar dan in de appartement met Airco.

• 9t.hagenstein417-11-2011

Geweldige appartementen!

Wij zijn hier met onze dochter van toen 6 maanden geweest. We hadden een 6 persoonsappartement met babybed. Het appartement is ruim, koel en met een terras en een grasveldje voor de deur. Het appartement is van alle gemakken (ligbad, magnetron, oven, wasmachine etc.) voorzien! Het is er heerlijk rustig en het uitzicht is prachtig! Ook de eigenaar en de beheerder zijn erg vriendelijk. Kortom, een top-vakantie!

• 9Conny03-10-2011

meest luxe appartement ooit

Het is een kleine Borge (6 huisjes) maar het is een hele lux appartement. Alles wat je wil is aanwezig. Magnetron, oven, broodrooster, stijkbout, vaatwasser, wasmachine alle luxe van thuis. Omgeving is zeer rustig, deze accomodatie ligt aan een bergweggetje een stuk buiten Montepulciano. Uitzicht is geweldig. Prijs/kwaliteit is goed. Als ze nu ook nog de handoeken iedere dag gaan verschonen, dan zit je in een lux hotel. Er is geen restaurant op het park aanwezig.

• 9ed ros03-10-2011

Fantastische plek

ruime goed verzorgde appartementen - het appartement waar wij verbleven was no. 6 onder het echtpaar dat de boel regelt - dit zeer ruime appartement is voorzien van alle spullen die men nodig heeft - ook is er een groot stuk tuin bij wat geheel voor de bewoners van no.6 is tevens staat daar een grote tafel en zes stoeltjes - deze stoeltjes zijn wat klein uitgevallen - het zeebad ligt op nog geen 30 meter van ieder appartement.

Appartement Borgo Sette Tigli info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij