Vakantiepark Borgo del Faggio

Van der Klugt
20-1-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Zes jaar met veel plezier daar verbleven. Helaas is het over gegaan naar een andere eigenaar en is het een resort geworden. Er is nu een ontbijtgelegenheid, de appartementen zijn veranderd en zo ook de prijzen. Heel jammer, want het was een heerlijk rustig plekje zonder fratsen. Deze review is dan ook gebaseerd op onze ervaringen in 2017.

Mooi, klein en rustig.

A.J. van der Klugt
25-9-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Niet voor niets was dit het vijfde jaar dat wij hier verbleven. Het is een kleinschalig complex met zwembad. Appartementen zijn netjes en compleet ingericht. Het geheel ligt aan de onverharde weg maar daardoor is rust wel gegarandeerd. Locatie is 1,5 km van Montepulciano en is gunstig gelegen t.o.v. andere bezienswaardigheden. Er is in de omgeving genoeg te zien en te doen om weken te vullen.

Goede restaurants in nabije dorpjes en stadjes. Kortom, alle elementen voor een prima verblijf.

Voor een keer leuk,maar echt geen tweede keer

jaap en ria
7-6-2016
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

Natuurlijk het uitzicht,en de ligging, prachtig. .De appartementen veeeeel te gehorig, geen privacy buiten. Balkon van drie bij anderhalve meter moet je delen met twee gezinnen. Zeer slechte toegangsweg, geen wandelmogelijkheden, niet kunnen fietsen, moet altijd de auto nemen als je ergens naar toe wil, zeer slechte verlichting in het appartement, weinig serviesgoed, geen koffiezetter, geen waterkoker geen Nederlandse tv, geen info van de omgeving, als je twee weken blijft moet je zelf aan de poets.tussen door wordt er niets schoongemaakt, zelf vaat, hand,en theedoeken meenemen. Het meisje van de receptie was wel heel aardig.

Net niet

wibrand
9-8-2014
  • Onderkomen7

Bij aankomst vriendelijk ontvangen. Mooi complex en mooie appartementen. We waren er twee weken. We zijn diverse keren 's ochtends vroeg gewekt door herrie van tractoren van de buren, grasmaaiers en trimmers van de tuinman, boren voor de aanleg van nieuwe overkappingen. Op én gegeven moment ging onze koelkast stuk. De receptie bestelde éen monteur en eiste dat wij de reparatie zouden betalen !!! Ze hielden voet bij stuk, dus belden we ons (internet) reisbureau, wat ons gelukkig hielp (ze stuurden éen vertegenwoordiger langs). Het is natuurlijk belachtelijk dat wij voor éen gammele koelast moeten betalen die van ellende uit elkaar valt ! Mooi zwembad, maar de kinderen kregen sneewonden in hun voeten als ze er te lang in bleven (ook de kinderen van andere gasten (tijdens het spelen met éen bal)). Mooie omgeving. We hebben ons door het koelkast gedoe en af en toe de enorme herrie geen zin om hier naar terug te keren. Om deze reden geven we de service ook beslist éen 1!

Huisdieren

18-1-2014

Voor Willem.

Ons hondje mocht mee na toestemming eigenaar. Het beestje was niemand tot last, integendeel zelfs.

Fantastische plek

willem
18-12-2013
  • Onderkomen8

Touroperator laat wel huisdieren toe, ondanks de mededeling : huisdieren niet toegestaan ! Dit is heel vervelend als je om welke reden dan ook kiest voor een huisdier vrije accomodatie.

Heerlijke plek

26-10-2013

Klein complex, zeer verzorgd op mooie lokatie. Appartementen keurig en compleet. Ver van alle toeristische hectiek maar centraal genoeg om mooie plekken te ontdekken.

Heerlijke plek, prachtig uitzicht

Joep Keune
        11-10-2012
        • Onderkomen9

Zeer schone indruk van het park. Park ligt een drietal km van eetgelegenheden. Keuken is prima geoutilleerd. Het appartement is zeer schoon. Personeel is zeer behulpzaam. Voor kleine kinderen is er alleen het zwembad. Voor volwassenen is het een prima basis om bekende cultuursteden te bezoeken en je daarna in de stilte terug te trekken.

Volgend jaar weer

18-9-2012
        • Activiteiten7
        • Onderkomen8

Wat een mooi complex. Wij hadden het kleinste appartement maar dat was ruim voldoende voor twee personen, Het was netjes, schoon en voo zover mogelijk ook gezellig. Inrichting minimaal maar goed. Het enig wat iets beter kan is de verlichting, die is niet optimaal. De lokatie is heerlijk rustig ver van de toeristische hectiek. Wij hebben een paar fantastische restaurants ontdekt waar we heerlijk hebben gegeten. Kortom: een prima stek.

Degelijke huisjes met prachtig uitzicht

Jasper
        29-7-2012
        • Onderkomen8

Borgo del Faggio is een klein complex (22 appartementen) op een paar kilometer van Montepulciano. Het ligt erg mooi tegen een heuvel met wijngaarden. Het uitzicht is prachtig. Een auto is noodzakelijk, omdat er geen voorzieningen op loopafstand zijn.

De appartementen zijn groot en schoon (o.a. nauwelijks of geen ongedierte). De keukens zijn échte keukens, geen kitchenettes. De slaapbank in de woonkamer is alles behalve een fijn bed. De gewone bedden zijn prima.

Appartementen op de eerste verdieping hebben in het verlengde van de toegangstrap een soort balkon, dat te klein is als je de appartementen vol bezet. Appartementen op de begane grond hebben een terras met tuintje.

Het prima zwembad is de enige voorziening op het complex. Voor oudere kinderen is er verder niets te doen en voor hen is Borgo del Faggio niet bij uitstek geschikt. Wel een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen en verder voor vakantiegangers die niet teveel voorzieningen zoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Borgo del Faggio voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Borgo del Faggio in Montepulciano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Borgo del Faggio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.