Reviews over Montemassi

Best meegevallen

stef,
    9-8-2010

Het appartement was volgens ons toch een beetje te klein voor 4 personen,2 volwassenen en 2 kids 14 en 16 jaar--er was wel een ruime kamer maar de keuken was triestig,geen broodr..geen microw..of een oven.Er zou toch 1 ding moeten aanwezig zijn.Het beste was gewoon uit eten gaan--zeer lage prijzen en nog lekker ook.Het personeel was zeer vriendelijk--meestal gaan we eens zwemmen in het zwembad maar men moest een zwemmuts dragen voor te zwemmen!!!!We denken dat dit appartement een beetje is blijven stilstaan in de tijd.Strand was wel een voltreffer en nog niet te ver en goed bereikbaar te voet.Voor de plaats zelf zijn er iets te weinig terassen voor het aantal mensen die daar aanwezig waren.We denken niet dat we nog naar dit appartement terug komen maar wel naar Toscanie--wat een prachtige streek.

Echte strandvakantie

Anne,
    4-8-2010

Een U-vormig complex met 3 etages appartementen, in het midden een klein zwembad met ligbedden. Kleine bar is aanwezig. Vriendelijk personeel; niet iedereen praat even goed Engels. Het dorpje is een echt Italiaans vakantiedorp, wij waren een van de enige Nederlanders. Appartement had een ruime slaapkamer met airco, badkamer, kleine keuken (geen koffiezetapp. aanwezig), woonkamer met eettafel + stoelen, bank, kleine tv en airco, en een balkon met tafel + stoelen (wel lawaai van de airco als je buiten zit). App. zijn wel ietswat gehorig, maar niet vervelend. Afstand tot strand is te lopen, maar huur een fiets in de hoofdstraat (€18 voor 1 week!!). In deze straat zijn alle noodzakelijke winkels aanwezig (supermarkt, bakker etc.) Paar goede ijszaken, en restaurants waar je goedkoop kunt eten (bv. Il Pino Marittimo, lekkere pizza's). Grosseto is goed te rijden met de auto, rustige en leuke stad om te winkelen. Ideaal complex voor een echte strandvakantie!

lekker onthaasten

Helga,
    22-5-2009

wij hebben een heerlijke vakantie hier gehad en zelfs nog een paar dagen bijgeboekt. Na lekker zwembad een niet te lange wandeling naar het strand met twee kinderen (6 en 8). 's Avonds lekker ijsje halen bij een van de ijstenten. Prachtige wandel en fietsomgeving.

Enig minpuntje is het zeer kleine aantal restaurants (3, waarvan 1 alleen vis).

mooi ingericht appartement

Wilma Timmerije,
    15-11-2008

enig minpuntje: de glazen en het koffiepotje waren smerig.

Op de beganegrond heb je de beschikking over een overdekt en onoverdekt terras.

800 meter lopen van het strand.

Een prima accomodatie

m.engelman,
    8-10-2008

We hebben een fijne, rustige vakantie gehad. De accommodatie was prima in orde. En de service was uitstekend.

Montemassi scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews