Vakantiehuis Borgo Syrah

ItaliëToscaneMontecchio

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Borgo Syrah voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 3 reviews

7GoedScore uit 3 reviews
  • 7Waardering
  • 9.5Inrichting
  • 8.3Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

3 Reviews over Borgo Syrah

• 8Hans08-05-2016

Mooie accommodatie in prachtige omgeving

Appartementen zijn heel mooi ingericht (nieuw en niet zo oubollig als je vaak ziet in Toscane), goede wifi, zwembad, mooie tuin. Ook een gym, sauna, turks stoombad ed. Heel mooi uitzicht bij het zwembad. Goed startpunt voor uitstapjes, zoals Siena, Montepulciano, Cortona, Lago di Trasimeno, Asissi (allemaal binnen een uur rijden). Grote supermarkt op 8 minuten. Borgo Syrah is rustig gelegen en je kunt er goed parkeren. Wel wat verder van plaatsjes af voor restaurantjes ed. Zwembad niet verwarmd, dus in mei nog wel te koud. Samenvattend: een fantastische accommodatie, echte aanrader.

• 5boarder08-03-2015

Mooie plek - maar helaas...

Mooi nieuw opgezet resort met schitterend ingerichte huisjes. Parketvloer, stijlvolle inrichting, strakke badkamer. Niet groot, maar wel schoon en met een eigen tuin. Mooi zwembad met heerlijk uitzicht, jacuzzi en gym. Maar helaas.. is er de laatste nacht bij ons (en bij meerdere appartementen) ingebroken en schrokken ze er niet voor terug om ook sieraden, geld, kleding etc uit de kamer waar wij sliepen mee te nemen.

• 8Koen04-08-2014

Genieten op een prachtig wijnlandgoed in Cortona

Borgo Syrah is gelegen de mooie omgeving van Cortona. De appartementen zien er keurig uit en zijn uitgerust met vele gemakken zoals een airco en afwasmachine. Het zwembad is echt geweldig mooi temeer omdat je hierbij uitkijkt over de wijnvelden. Elk appartement beschikt over een eigen tuin met veel privacy (ideaal voor kinderen). Erg leuk is ook de eigen groente tuin waarvan je onbeperkt gebruik kunt maken. Alles is schoon en met aandacht opgezet. Naast de geweldige algemene indruk zijn er ook een paar minpuntjes die we willen melden. Er is geen winkeltje, barretje, broodservice of dorpje in de buurt. Hiervoor dien je telkens 15 min te rijden. Appartementen worden niet tussentijds schoongemaakt en er is geen wissel van handdoeken. Het is allemaal nieuw en we hadden dus de indruk dat ze nog wat zoekende zijn. Dit zal ongetwijfeld goed gaan komen. Aanrader.

Vakantiehuis Borgo Syrah info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij